Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg likte klassiskelementene på Muse - Absolution. Sånn til informasjon.

Strykere og piano, altså.

5817289[/snapback]

Den er digg! :)

Skrevet

Noen her inne som har noe forhold til Vreid? Uansett, gleder meg som en unge til nye plata deres"Pitch Black Brigade" treffer norske gater 3 April :D

Vreid.no

Gjett om eg ser fram til konserten som skal avholdes her i Sogndal april/mai :dribble:

Skrevet

Vreid er middelmådig, einaste som held dei oppe er Windir-bølga.

Smakebitane fra nye plata var heller ikkje serleg overbevisande, så eg har ikkje så voldsomt store forhåpningar til den. Konserten reiser eg nok på likevel. Alt kan bangast til så lenge ølkonsumet er høgt nok.

:)

Skrevet

Sa meg meget nøgd med første Vreid plata,utifra anmeldelser der det ut til at den nye heller ikkje skuffer :)

Syns at Vreid skiller seg godt fra Windir,sistnemnte er det selvfølgelig få artister som kan overgå :wee:

Skrevet
Noen her som har hørt den nye skiva til Cannibal Corpse enda?

5819040[/snapback]

Mener eg såg i en annen tråd at den var meget meget god :) Tror det var kommende album tråden dette var snakk om ;)

Skrevet
Hør også Gary Numan - Absolution

5817292[/snapback]

Cars :dribble:

5818586[/snapback]

Den er artig :wee:

Husker den spesielt fra Vice City-soundtracket.

Men Absolution roKKs

Skrevet
Hør også Gary Numan - Absolution

5817292[/snapback]

Cars :dribble:

5818586[/snapback]

Den er artig :wee:

Husker den spesielt fra Vice City-soundtracket.

Men Absolution roKKs

5819104[/snapback]

Fear Factory sin versjon av cars tar av! haha! :!:

Skrevet (endret)

stones.

(takk til de kjære moderatorene på diskusjon.no på som påtvinger oss 14 tegn i innlegg som bare trenger 5! det er supert :])

edit: jeg var litt sent ute ja.

Endret av Sondre^^
Skrevet
stones.

(takk til de kjære moderatorene på diskusjon.no på som påtvinger oss 14 tegn i innlegg som bare trenger 5! det er supert :])

edit: jeg var litt sent ute ja.

5820159[/snapback]

derfor jeg måtte skrive rolling stones meg masse prikker etter :(

Skrevet

Takk heller de hjernedøde brukerene som har forårsaket slike idiotiske tiltak :thumbup:

Skrevet
Mener eg såg i en annen tråd at den var meget meget god :)  Tror det var kommende album tråden dette var snakk om ;)

5819065[/snapback]

Ah, må få kjøpt meg dette. Må nå si at coveret var litt skuffende i forhold til de andre morbide utgivelsene

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...