Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh.. Er ingenting som å få ein god bunke plater i posten. :wee:

Kan egentlig ikke komme på noe som er bedre, sånn ifarta, nei! Problemet er vel som regel hvor man skal begynne! :p

Skrevet
Åh.. Er ingenting som å få ein god bunke plater i posten. :wee:

Nei, det er det beste!

Eneste er når du får en 3-4 kan det bli litt vanskelig å velge hvilken du skal høre på. Tenker på å bestille meg et par nå i nærmeste fremtid, men først må det bli en iPod :)

Skrevet
Kan egentlig ikke komme på noe som er bedre, sånn ifarta, nei! Problemet er vel som regel hvor man skal begynne! :p

På toppen slik det ligger i eska. :p

Skrevet
Sitter og venter på et par og tyve plater selv. Latex - Hammerfuck er en av juvelene, bare pga. coveret :thumbup:

Haha, har skikkelig lyst på den jeg også, som en kuriositet!

All ære til TAAB som fant tak i den. :p

Satrucci_: Pleier å ta den med det kuleste coveret jeg. Den som ser mest innbydende ut.. :)

Skrevet (endret)

Hvordan ser latex - hammerfuck coveret ut? :p Cd'en er jo ikke å oppdrive noe som helst sted jo

edit: fant coveret. hehe åssen type musikk er detta der?

Endret av Ø.B.
Skrevet
Sitter og venter på et par og tyve plater selv. Latex - Hammerfuck er en av juvelene, bare pga. coveret :thumbup:

Ahhhhh....sjølve stearinlys og rødvinsplata :!:

Du MÅ poste lydeksempler når du får den!

Skrevet
Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg.

ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm.

:love: APC :love:

Skrevet

jeg har vist forandra snet mitt på det med å kjøpe cd'er.

etter litt ettertanke så synes jeg at man bør støtte artister man liker,

spesielt hvis de er av de mer ukjente som ikke kommmer til å selge hundretusener av skiver uansett.

så jeg har begynt å kjøpe litt plater :thumbup:

Skrevet (endret)

Hørte netopp Cynic - Focus...

FY for en bra plate! Eg har lastet den ned, men denne skal kjøpes!! :D

Endret av TLZ
Skrevet
Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg.

ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm.

:love: APC :love:

Pet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...