Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hvis noen syns musikken suger, kan innpakka burgere returneres som fine prosjektiler også. Win-win situation.

9510472[/snapback]

Ikke for band med dårlig økonomi og dårlig liveframføringer. De må bruke penger på mat og ammunisjon til publikum.

Skrevet
Orker noen nevne noen band som ligner på Bloodbath?

9510530[/snapback]

Du kan jo alltids sjekke ut Grave. [sWE]

To kjappe spørsmål! Kva kostar det å sende ein CD i posten? Kva kostar det å sende to? Med jewel case, ja.

Skrevet
Orker noen nevne noen band som ligner på Bloodbath?

9510530[/snapback]

Du kan jo alltids sjekke ut Grave. [sWE]

To kjappe spørsmål! Kva kostar det å sende ein CD i posten? Kva kostar det å sende to? Med jewel case, ja.

9511440[/snapback]

Går vel som brev, så avhenger også litt på vekt..

30kr kanskje?

Skrevet

Er det normalt at jeg sovner *mye* lettere til musikk som Anaal Nathrakh? :p Får en utrolig deilig følelse av det. Akkurat som om hjernen kobler helt ut, og etter et par minutter er jeg i drømmeland. Våkner som regel en halvtime etter for å skru av MP3-en, og da sovner jeg etter 15 sekunder.

Anaal Nathrakh <3

Skrevet (endret)
Joda, du er ikke unik. Jeg slapper gjerne av til svartmetall, selv om venner sier "fy faen i helvete hvordan klarer du å høre på det der?"

9513154[/snapback]

sover ofte til det jeg og men våkner i gjen etter noen timer forde at mobbemn står på fremdeles og da tar det 20 min før jeg sovner i gjen

edit: siste spm, feil post :p

Endret av TRibal89
Skrevet (endret)

Jeg holder meg for det meste langt unna power metal, men har en kompis som liker det veldig godt.. Kan sikkert spørre han om han kan komme med noen tips.

Endret av Uin Viel
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...