skilli Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 noen som har hørt på good charlotte? hva synes dere om dem?
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 trenger vell ikke starte en ny tråd om alle bandene du liker vell? Liker de ikke noe spess...
tadcomp Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Good Charlotte er konge! 'The Anthem' 'Little Things' og selvsagt 'Day That I Die' Aller best er jo 'The Innocent', men der har vi jo Green Day og Goldfinger også med... Men personlig synes jeg Green Day er bedre
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) hvilken type gruppe er "good charotte"? EDIT: så en side om dem: http://groups.msn.com/goodcharlotteluvers4life/home.msnw Endret 19. juni 2004 av Lars Anders
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert. Men, skal dog innrømme at "Lifestyle of the rich and the famous" svinger litt!
nr.4 Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 hvilken type gruppe er "good charotte"? EDIT: så en side om dem: http://groups.msn.com/goodcharlotteluvers4life/home.msnw "GoOd ChArLoTtE LuVeRs4LiFe"
JR Ewing Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Syns de spiller kjedelig musikk.. med det mener jeg at vi har hørt den typen før. Mange ganger.
sweetness Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert. Men, skal dog innrømme at "Lifestyle of the rich and the famous" svinger litt! Husker ikke helt tallene de oppgir i videoen, men det er helt syyykt mange som begår selvmord der borte. Bra tema de tar opp
sweetness Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert. Husker ikke helt tallene de oppgir i videoen, men det er helt syyykt mange som begår selvmord der borte. Bra tema de tar opp
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Jo, men det blir bare teit. Jeg for min del stoler ikke på en gjeng kvasipunkere hvorav gitaristen har kopiert Alice Coopers "øyneskygge"... tsktsk
MacManus Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Du må slutte å lage nye tråder hver gang du hører om et band du liker. SLUTT MED DET!!!!!
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Macmanus, det der ble nevnt tidligere i tråden. Du trenger ikke å nevne det enda en gang bare for å få opp postcounten din! ehh .. .... ...... Punk ja, skikkelig bra musikk en gang i tia det. Green Day osv....
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Macmanus, det der ble nevnt tidligere i tråden. Du trenger ikke å nevne det enda en gang bare for å få opp postcounten din! x 2 Good Charlotte er veldig MTV... Tolk det som du vil...
diversity Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 noen sanger er OK.. men resten er som sagt over her, veldig MTV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå