Gå til innhold

gruppa good charlotte

skilli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good Charlotte er konge!

'The Anthem'

'Little Things'

og selvsagt 'Day That I Die'

Aller best er jo 'The Innocent', men der har vi jo Green Day og Goldfinger også med...

Men personlig synes jeg Green Day er bedre :)

Skrevet

Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert. Men, skal dog innrømme at "Lifestyle of the rich and the famous" svinger litt! ;)

Skrevet
Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert. Men, skal dog innrømme at "Lifestyle of the rich and the famous" svinger litt! ;)

Husker ikke helt tallene de oppgir i videoen, men det er helt syyykt mange som begår selvmord der borte. Bra tema de tar opp :thumbup:

Skrevet
Syntes faktisk de var litt søte helt de kom med den selvmords-låta. Ble så utrolig malplassert.

Husker ikke helt tallene de oppgir i videoen, men det er helt syyykt mange som begår selvmord der borte. Bra tema de tar opp :thumbup:

Skrevet

Jo, men det blir bare teit. Jeg for min del stoler ikke på en gjeng kvasipunkere hvorav gitaristen har kopiert Alice Coopers "øyneskygge"... tsktsk

Skrevet

Macmanus, det der ble nevnt tidligere i tråden. Du trenger ikke å nevne det enda en gang bare for å få opp postcounten din! :roll:

ehh

..

....

......

Punk ja, skikkelig bra musikk en gang i tia det. Green Day osv.... :p

Skrevet
Macmanus, det der ble nevnt tidligere i tråden. Du trenger ikke å nevne det enda en gang bare for å få opp postcounten din! :roll:

:laugh: x 2

Good Charlotte er veldig MTV... Tolk det som du vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...