Asafom Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Fikk meg nettopp en IntelliMouse Explorer 4.0. Men jeg har ikke noe software til den. Hvor får jeg lastet ned dette? Endret 19. juni 2004 av Asafom
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Du laster softwaren til IntelliMouse Explorer 4.0 på: Microsoft.com ........tror jeg og bør laste ned software til IntelliMouse Explorer 3.0 nå.... Direktelink for folk som ikke søker Endret 25. juni 2004 av Lars Anders
ChrML Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Noen har tydeligvis ikke hørt om www.google.com .... :-/
wil Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 fant ikke noe særlig på microsoft.com jeg nei. men prøvde meg litt på driverguide.com der fant jeg da noe. ganske mange drivere, men husker ikke om jeg fant til IntelliMouse Explorer 4.0
sim Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 fant ikke noe særlig på microsoft.com jeg nei. men prøvde meg litt på driverguide.com der fant jeg da noe. ganske mange drivere, men husker ikke om jeg fant til IntelliMouse Explorer 4.0 Han har jo tydeligvis funnet ut av det, så hva er denne posten nødvendig for ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå