Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har du Gmail?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg liker GMail:

 

1 GB plass

Veldig raskt å bla seg rundt (utrolig i forhold til hotmail)

Veldig bra system for å kategorisere og systematisere mailene

Kan lage filtre for å automatisk kategorisere mail

Tastatursnarveier (f.eks. "c" for "compose new mail")

Preview av mailen i innboksen. (Etter emnet kommer starten av mailteksten)

De beste mailadressene er ikke tatt enda, som hos hotmail

Mail som replyes vises som en samtale (litt vanskelig å forklare)

Lenke til kommentar

fikk gmail for 3minutter siden :)

ganske enkelt, jeg spurte pent på #gmail @ EFnet

 

har ikke fått invites, men jeg hører rykter om at desto mer man bruker kontoen desto fler invites får man..

 

tror jeg tør å påstå at gmail er mer brukervennlig enn hotmail.. og 'litt' større ;)

 

 

men :scared: *gisp* jeg kan ikke bruke Opera!? eller kan jeg slå på ActiveX i opera?

Endret av granhus
Lenke til kommentar

hmm, fant akkurat ut at Opera ikke støtter ActiveX på grunn av at det ikke er en åpen standard og at det kan være security issues..

 

får vel bare bruke IE til gmail da, men jeg håper Opera får ActiveX støtte. det kunne i det minste være mulig å aktivere/installere ActiveX på eget ansvar.

de finner nok på noe, det ville jo være for galt å måtte gå fra opera til IE på grunn av gmail..

 

natt gjør gutt trøtt :sleep:

Lenke til kommentar
Hvorfor jeg liker GMail:

 

1 GB plass

Veldig raskt å bla seg rundt (utrolig i forhold til hotmail)

Veldig bra system for å kategorisere og systematisere mailene

Kan lage filtre for å automatisk kategorisere mail

Tastatursnarveier (f.eks. "c" for "compose new mail")

Preview av mailen i innboksen. (Etter emnet kommer starten av mailteksten)

De beste mailadressene er ikke tatt enda, som hos hotmail

Mail som replyes vises som en samtale (litt vanskelig å forklare)

Helt enig :D

 

Elsker G'mail

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva som gjør at folk ofrer liv og helse for å få seg en gmail konto :wow:

Dette er eit enkelt sykologisk fenomen. Det alle andre snakker om, men få har, SKAL alle ha - i går... Også du faller for dette... Google er flinke til å gjør sånne "triks"

 

Vidare: Gmail er ikkje IE-kjær, akkurat. Opera er vel kanskje ein litt liten nettlesar til å bli prioritert, men støtte for Opera kjem! Garantert! Gmail-utviklarane arbeider også med å få til ein rein html-versjon.

 

Du kan nytte desse nettlesarane mot Gmail:

 

Microsoft IE 5.5 and newer

Netscape 7.1 and newer

Mozilla 1.4 and newer

Mozilla Firefox 0.8 and newer

Safari 1.2.1 and newer

 

Active X er ikkje eit krav, men Javascript og cookies er.. Eg fekk ikkje Gmail-kontoen min til å fungera med Opera, og har difor eit enkelt MS ie6-vindauga liggande på oppgåvelinjo...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hum, jeg får ikke Gmail til å fungere i IE6, heller. Bare to/tre linker kan trykkes på, på de andre kommer "linkehånda" opp når jeg holder musa over, men når jeg trykker virker det ikke som at IE skjønner at det er en link. Noen spesielle instillinger man må huske på?

Lenke til kommentar
Hum, jeg får ikke Gmail til å fungere i IE6, heller. Bare to/tre linker kan trykkes på, på de andre kommer "linkehånda" opp når jeg holder musa over, men når jeg trykker virker det ikke som at IE skjønner at det er en link. Noen spesielle instillinger man må huske på?

Instaler Java og sjekk at ie godtar cookies

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Instaler Java og sjekk at ie godtar cookies

Nå fungerer det. Måtte bare sette flest mulig innstillinger tilbake til standard, skru av Ad Muncher (vet ikke om det var nødvendig), osv. Uff, for en nedtur det er å bruke IE.

 

Edit: Det ser ut som det var Ad Muncher som var synderen. Håper det har en "safe-list."

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...