Same- Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Arve, ud er overpowered mot ne. Det er pga mass gargs. Jeg ler hver gang jeg ser mass gargs. Hva er det det er bra mot egentlig?
siDDis Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 mass gargs er hardt å countre fordi går du archers så begynner han med coil sniping og skaffer frenzy ghouls 10 frenzy ghouls total slakter 30 archers hårfint du får aldri opp nok hippogryphs, UD sine helter er sterkane enn NE sine Einaste måten NE kan vinne på er å expande over heile mappet.
Dux ducis Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Gargs er ikke noe problem for en orc.. Batriders > gargs
siDDis Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 nemlig, og sida bats banker gargs så sinnsjukt så er det svært vanleg å gå mass wyverns/windriders mot ud Det er sjukt tøft å stoppe fordi fiends ikkje fungerer så veldig bra som antiair
Dux ducis Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg. Rett etter man har startet techingen kan man hive opp en ancient of war for Glaive THrowers om man skulle bli tower rushet... Klart Night Elves kan teche, man må bare tilpasse seg ting som skjer i spillet... og bears/dryads eier gruntapult så utrolig enkelt... men men, at the end of the day er det han med best micro/makro som vinner... Det som skjer er at NE vil holde seg unna orc til NE har fått opp bears/dryads, riktig? Hvis det er sånn så kan man jo bare siege basen og tvinge NE ut i kamp mot gruntapult? NE kan sikkert ha noen bears men så lenge de ikke er i bear form så går det greit å feie ned... Glaive throwers er jo lette å ta: ulver + FS river de i filler(Har de 350 hp elns?)
Arve Systad Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Glaive throwers er jo lette å ta: ulver + FS river de i filler(Har de 350 hp elns?) Glaive throwers er ikkje fullt så lett å ta om du må gjennom en mur med bjørner eller andre melee enheter (fra en alliert e.l.)
sparks Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase noe av det vittigste jeg har hørt tror jeg.. GL ON TECHING DUDE!
sparks Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Skal du kontre gruntapult: Start med enten beastmaster, dh eller kotg. Få en naga som second hvis altar. Kjør dual aow, pump archers og kjør tier 2 ganske fort, få opp en aowind og en aol hvis han har feks en shadowhunter. pump mer archers og noen hunts og dryads + talons.. når du angriper kjører du huntsa og dryads (de raskeste unitsa) bakerst i orcens gruppe, og fjern catasene. da vil orcen fokusere på hunts og dryads, og da fokuserer du på gruntsa med arch og talon.. gg etc
Dux ducis Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Glaive throwers er jo lette å ta: ulver + FS river de i filler(Har de 350 hp elns?) Glaive throwers er ikkje fullt så lett å ta om du må gjennom en mur med bjørner eller andre melee enheter (fra en alliert e.l.) Det er det som er HELE poenget! Ikke la NE få en mur av bjørner. Hovedangrepet når man kjører gruntapult burde settes i gang lenge før NE har fått opp bjørner(hvertfall bjørner i "bear form", de er jo tier 3 mens Demolisher er tier 2. Det vil si at jeg kan få alt jeg trenger før NE-en)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå