Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

(Edit: angående "neger":) Øivind: Hva har det med saken å gjøre? ;)

Aria Giovanni er jo herlig! Supre former og pent, smalt ansikt. Kanskje litt store pupper, men ellers digg.

Endret av Simen1
Skrevet

ha en dose humor når du leser dette :

Når du tar t-banen i Oslo og det kommer inn en norsk dundre av ei dame med barnevogn er det 95% for at det er mulatt :)

Ikke noe rasistisk i det, men våre utenlandske venner liker ofte litt tykke damer. Og tykke damer liker ofte våre utenlandske venner .D

Skrevet
ha en dose humor når du leser dette :

Når du tar t-banen i Oslo og det kommer inn en norsk dundre av ei dame med barnevogn er det 95% for at det er mulatt :)

Ikke noe rasistisk i det, men våre utenlandske venner liker ofte litt tykke damer. Og tykke damer liker ofte våre utenlandske venner .D

:!: Hehe til det siste der.

Klart jeg tar det med humor! Ref. smileyene ;)

Men seriøst: Mulatter er snacks. De har plukket de beste genene fra flere raser og på grunn av fødselsoversskuddet av jenter (det fødes 6% mer jenter enn gutter i nordre deler av søramerika) så har kun de lekreste formert seg og dermed avlet frem ørten missekandidater gjennom tidene. Venezuela er vel det landet med flest vinnere av miss universe og miss world gjennom tidene. Colombia og Brasil ligger ikke så langt bak de heller.

Skrevet

Fine mulatt damer er så ekstraordinært deilige. Alle mikser av en eller annen sort er det. Noe av det vakreste jeg har sett er nettopp mikser :D

Skal se om jeg ikke finner noen :D

uansett fortsetter jeg med å poste litt:

08.jpg

Galleri

Skrevet

Rett og slett en fantastisk kvinne. Slike som henne burde vært ideal. Kvinneidealet som alle jenter streber etter å følge for tiden, er ingenting annet enn kvinner uten former med mannelignende kropp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...