Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har nå oppdatert første innlegget i denne tråden med informasjon om hvordan en slår av dette. Oppfordrer alle til å henvise til dette om det senere kommer opp.

Etter hva jeg kan tenke meg er dette ikke mulig i IE uten ekstra programvare.

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon

(Har du en annen metode enn beskrevet i innlegget send meg en PM)

Endret av am3k
Skrevet
Et bilde jeg fikk på msn :

:dribble: Av hvem da????

:p

Kansje det msn viruset det er snakk om "Handcuffs" :p Det er ein post om det på søppel..

Skrevet

Mange pene babes dere kommer med her i denne tråden, men svært få av dem har fin rompe! Er det bare meg som er litt 'buttman' når det gjelder damer?

Skrevet

Mr buttman her!!

Men i likehet med brystene skal de være små og nette :D Ikke noe hengerompe og jeg hater big butts.

Syns dog jeg poster MYE rompe.

as0888.jpg

btw:

Skurupu:

minori_aoi_04052704.jpg

Skrevet

Liker ikke digre romper jeg heller, men det må være sprett i dem! Ikke noe flate greier! :D

Og noen av jentene du poster her Oivind har litt flate romper...Men smaken er som baken :D

Skrevet

Betroz: mine damer flate romper?

Gud bedre. De er jo perfekte :D Men som du sier smaken er som baken.

fondos_escritorio00212.jpg

fondos_escritorio00030.jpg

Må gå å legge meg. Og kose med rompa til dyna mi :D

Skrevet

Gutter, gidd å sjekk at bildene dere linker til faktisk er lov å hotlinke til da. De 2 siste sidene har bare "not allowed to hotlink to these files"-bilder på seg!

Skrevet
Gutter, gidd å sjekk at bildene dere linker til faktisk er lov å hotlinke til da. De 2 siste sidene har bare "not allowed to hotlink to these files"-bilder på seg!

Som sagt før: Gå inn på opera.com, last ned opers, slå av http-referer-logging.

AtW

Skrevet
Jeg har nå oppdatert første innlegget i denne tråden med informasjon om hvordan en slår av dette. Oppfordrer alle til å henvise til dette om det senere kommer opp.

Etter hva jeg kan tenke meg er dette ikke mulig i IE uten ekstra programvare.

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon

(Har du en annen metode enn beskrevet i innlegget send meg en PM)

Fikk dere ikke med dere dette?

Skrevet (endret)
Betroz:

poster et bilde av sommerflørten jeg hadde i 2003. Kanskje litt mer deg enn meg?

Det er mer min stil ja :dribble:

Din sommerflørt du liksom...den har jeg hørt før :D

Endret av Betroz
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...