Gå til innhold

IPod eller creative ZEN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å nei ikke enda et av disse spørsmålene :S

let bakover i forumet så finner du masse emner om dette

 

PS: for å svare på spørsmålet ditt, så ville jeg tatt zen pga lydkvaliteten og prisen. den er jo mye billigere enn Ipod. 30 gb for 2500 kr.

men begge er gode spillere...

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar

Når det gjelder lydkvalitet, så hører ikke du forskjell på de to hviss du har samme øretelefoner på begge... Forskjellen på lydkvaliteten er sterk overdrevet etter min mening her på forumet ;) ...

 

Og med iPod har du mange flere funksjoner; 4 forskjellige spill, kalender, klokke, vekkerklokke, addressebok.. Ja, det er det jeg kommer på i farta...

 

Go for iPod'en!

Lenke til kommentar

Og med iPod har du mange flere funksjoner; 4 forskjellige spill, kalender, klokke, vekkerklokke, addressebok.. Ja, det er det jeg kommer på i farta...

 

Go for iPod'en!

klokke og vekkerklokke har man på creative sin også tror jeg ;)

 

men hva i h****** skal man med spill, adressebok og kalender på en mp3 spiller??!?

har man ikke det på mobilen!?

 

haha lol :D

Lenke til kommentar

Skal vedde på at telefon blir integrert på neste ipod :p

 

Hva er vitsen med å ha spill o.s.v. på mp3 spiller??

Det var jo aldri på cd, minidisc.

Skal det dekke over for andre ting som ikke er fullt så bra på spilleren??

****forlenger?? kanskje....

Siden ikke lyden har fått full pri som på de fleste andre spillere.

 

Vil jeg spille kjøper jeg en spillemaskin som kan spille spill bra.

Ikke noe som gjør det halveeis.

 

Men er vel gøy for noen å kunne si at de har kabal på mp3 spiller.

Stort altså! hehe.

 

Dagens utblåsning. Ikke ta alt personlig plz.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Vurderer selv å kjøpe MP3 spiller for tiden (feriepenger og sånt vettu), og lurer litt på det samme. Men etter å ta tittet litt rundt ser det ut som IPod'en er overpriset, som de fleste andre av Apples produkter (nei, vil ikke starte Mac/PC diskusjon her... det er bare min personlige oppfatning). Zen får bedre kritikk for bildekvalitet, og Ipod på ekstras... men hva er mest viktig på en MP3 spiller? Jo... at den kan spille MP3 filer i GOD lydkvalitet.

 

Men... jeg vet ikke. Flash basert spiller er også ønskelig på grunn av størrelsen.

Lenke til kommentar

Hmm. I mine øyne så er Ipod'en en av de mest oppskrytte produktene de siste par årene. Bortsett fra designet som er hentet rett utifra "Fab. Five" så har den ingenting som kan forsvare den høye prisen.

 

Og uansett, du har vel mp3-spillern i lomma 95% av tiden og?

 

Nei, Zen og iRiver er de beste produktene per dags dato. Zen når det kommer til HD-baserte spillere og iRiver når det kommer til flash. iRiver sine HD-baserte spillere blir rett og slett for dyrt. Men, man kan jo drømme... aaah.. ARCHOS! :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm. I mine øyne så er Ipod'en en av de mest oppskrytte produktene de siste par årene. Bortsett fra designet som er hentet rett utifra "Fab. Five" så har den ingenting som kan forsvare den høye prisen.

 

Og uansett, du har vel mp3-spillern i lomma 95% av tiden og?

 

Nei, Zen og iRiver er de beste produktene per dags dato. Zen når det kommer til HD-baserte spillere og iRiver når det kommer til flash. iRiver sine HD-baserte spillere blir rett og slett for dyrt. Men, man kan jo drømme... aaah.. ARCHOS! :love:

Enig med deg der!

 

Vent litt du!

 

I august blir ipod lansert med 60GB HD! :p

Javel, det har Creative hatt lenge: http://norek.no/k/ki.asp?sku=121273&cks=SER

Og uansett, ka i all verden skal du med 60GB musikk?? Du rekker jo aldri å høyre gjennom det likevel.

 

Gå for Zen! :thumbup: IPod har ikkje kjangs til å forsvare den høge prisen!

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en iPod (20gb), og er veldig fornøyd. At den er dyrere enn andre MP3-spillere var jeg klar over, men jeg valgte den likevel på grunn av to ting. Jeg så både på Zen, iRiver og Asono. Av disse var Zen klart billigst, men i forhold til iPoden er den tung og klumpete, noe jeg synes teller en del ettersom man faktisk skal ha den i lomma. Synes heller ikke iRiver eller Asono er spesielt billige spillere.

 

Den andre grunnen til at jeg valgte iPoden er ekstrautstyret. Jeg skal snart kjøpe meg et digitalkamera, men har vært skeptisk til å drasse med meg minnekort på reiser. Jeg reiser en god del og er gjerne borte 2-3 måneder. Til iPoden kan man få kjøpt en egen kortleser som gjør at man kan tømme minnekortene sine til digitalkameraet i ny og ne. I det hele tatt er det verdt å sjekke ut ekstrautstyret på Apple sine sider.

 

Jeg har bare gode erfaringer med iPoden. Hvis du vurderer å kjøpe den, så bør du gå for 20GB framfor 15. Da for du 5GB mer+pluss dock, fjernkontroll og bæreveske (som er veldig praktisk) for noen hundrelapper mer.

Endret av coolafsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...