Gå til innhold

noen som har sommer job til meg.


Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker ikke jobben jeg har nå, spammer folk via telefon

Hehe, telefonsalg that is? Jobber på Teleperformance jeg da..driver med telefonsalg. For øyeblikket gir vi ut gratis Q-10 der folk selv må si ifra om de ikke vil bli tilsendt mer kosttilskudd etter den første måneden, da er det ikke gratis :devil:

 

Trådstarter: Sjekk om Teleperformance ligger i nærheten av deg, det er en helt grei jobb, ikke så ille som det høres ut (selvom man har en tendens til å bli lei i lengden). Om du er skilla kan du oppnå mulighet for å få bonus, slik som jeg fikk idag :w00t:

Lenke til kommentar

JA! LANGT UNNa NORPOST! jobba der før, dårlig lønn syns nå jeg, dessuten gikk de konkurs 4 ganger ( jobba for 4 forskjeliige firmaer innen jeg slutte ), så slutta jeg, trur du ikke de gikk konkurs, og da måtte en advokat inn i bildet for at jeg fikk pengene de skyldte!

Lenke til kommentar

Jeg har slutta i spamjobben og begynner i natt opplæring med abisbud med bil! Gleder meg nesten, måtte "Miljøklubben Green & Clean" brenne.

 

Skal jobbe for Adresseavisa da, en av Norges største aviser, så jeg tror (les vet) at de har sitt på det tørre når det komemr til saklighet og arbeidsmiljø.

 

Har jobbet i NorPost selv, da for 4 år siden. Lønna varierte fra 50 til 80 kr per time... Rett før jeg slutta, dumpa jeg store mengder aviser, jeg fant ut hvor de hadde folk som meldte ifra hvis de ikke fikk avis. Sorteringa av alt stashet tok vanvittig lang tid, husker jeg brukte 2 timer på å sortere ved juletider.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Jeg har slutta i spamjobben og begynner i natt opplæring med abisbud med bil! Gleder meg nesten, måtte "Miljøklubben Green & Clean" brenne.

 

Skal jobbe for Adresseavisa da, en av Norges største aviser, så jeg tror (les vet) at de har sitt på det tørre når det komemr til saklighet og arbeidsmiljø.

 

Har jobbet i NorPost selv, da for 4 år siden. Lønna varierte fra 50 til 80 kr per time... Rett før jeg slutta, dumpa jeg store mengder aviser, jeg fant ut hvor de hadde folk som meldte ifra hvis de ikke fikk avis. Sorteringa av alt stashet tok vanvittig lang tid, husker jeg brukte 2 timer på å sortere ved juletider.

yep.. Norpost er noe drit. Jobba der et halvt år, mer enn nok for meg.

 

Korreksjon: Adresseavisa er en av TRØNDERLAGS største aviser

Lenke til kommentar

 

Korreksjon: Adresseavisa er en av TRØNDERLAGS største aviser

Og Norges eldste avis ;)

 

Natium: wtf er det jeg hører? Ville ikke gjort det om jeg var deg, tror ikke det er lov å ikke gi lønn til ansatte heller, du burdte kreve ordentlig lønn...hørtes veldig sleipt ut av onceagain.

 

På den annen side får du jo en fot innenfor da ;)

Lenke til kommentar

Å gå med avis og reklame er det vel en god mulighet for å få jobb som. Ellers er det jo ofte kommunen trenger folk til å klippe plen og rydde søppel og slikt. Ellers kan man henge opp lapp på butikken, og klippe plener privat for folk kanskje. Telefonsalg er det jo mye ledig som. Og er man villig til å jobbe på sykehjem eller slikt er det også ofte ledige stillinger der. Men det er vel enklere når man er over 18 å få en jobb da. MCDonalds og slikt er jo også en mulighet...

Lenke til kommentar

Kan være smart å kontakte boretslagene ved deres hjemplass, de bruker å betale bra om ikke annet. Selv foretrekker jeg å bruke sommeren til helt andre ting enn å jobbe ;)

 

Edit: Ikke ring rundt til bedrifter å forhør deg om ledige stillinger, du må vise interesse og møte opp personlig.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Jeg har slutta i spamjobben og begynner i natt opplæring med abisbud med bil! Gleder meg nesten, måtte "Miljøklubben Green & Clean" brenne.

 

Skal jobbe for Adresseavisa da, en av Norges største aviser, så jeg tror (les vet) at de har sitt på det tørre når det komemr til saklighet og arbeidsmiljø.

 

Har jobbet i NorPost selv, da for 4 år siden. Lønna varierte fra 50 til 80 kr per time... Rett før jeg slutta, dumpa jeg store mengder aviser, jeg fant ut hvor de hadde folk som meldte ifra hvis de ikke fikk avis. Sorteringa av alt stashet tok vanvittig lang tid, husker jeg brukte 2 timer på å sortere ved juletider.

JEg ble catcha der ja med dumping av aviser :(:p hvordan fant du ut hvem som sa ifra da?

Lenke til kommentar

.. Uff, Norpost er visst tilbake, i de årene jeg gikk der het det Norpost, postpartner og masse annet, søskenbarnet mitt har fått min gamle rute nå, nå heter det norpost igjen :lol:

 

 

JEg gadd aldri sortere, bare hev oppi.. DEn siste gangen ga jeg faen, dritt lei det firmaet! :thumbdown:

Lenke til kommentar
JEg ble catcha der ja med dumping av aviser :(:p hvordan fant du ut hvem som sa ifra da?

Delte ut i blokker, så jeg brukte noen uker på jobben, leverte konsekvent ikke ut til en og en blokk, slik at jeg da fant ut hvilke blokker de hadde kontakt med. Det var 2 av 8 eller noe sånt, så det ble en de dumping :whistle:

 

En kamerat av meg dumpa ALT han hadde. Ruta hans var vanvittig stor, han fikk vel fra 400 og oppover per gang han leverte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...