Gå til innhold

Ny PSU til overklokking.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Aspirer black 520W

Må si at jeg er storfornøyd med den, etter at pc'n har fårr kjørt seg med diverse tester osv hadde bare spenningene rørt seg littegrann, og psu var knapt nok lunken.

Viftene har jeg på litt over laveste, og jeg må legge øret helt inntil psu for å høre at de i det hele tatt går rundt.

Anbefaler denne på det sterkeste, og hvis du bestiller fra databutikken.com så er det fri frakt :w00t:

Jeg fikk min psu 3 dager etter at jeg bestilte den!

Lenke til kommentar

Finishen er fin, og lys stryrken på lysene øker og synker ettersom du stiller turtallet på viftene. På max er det et kraftig lys, på minimum er lyset nehagelig :)

Er storfornøyd med denne strømforsyningen. Gå for den :w00t:

Eneste som jeg syns trekker litt ned er at det ikke er slaves på alle kablene, kun på 12V

Lenke til kommentar

hmm.. fikk'n i dag, og den virker litt 50\50 i første inntrykket..den er god og tung, virker solid konstruert. med molex kontaktene og vriknappen bak har litt plastik feeling ved seg..

 

psu'n kan kanskje beskrives som et kvalitetsprodukt i seg selv, men med litt jalla tilbehør.. liker ikke helt at pinnene i molexen ikke sitter skikkelig fast, men vingler.

 

skal montere den senere i kveld. så vi får se da.

Lenke til kommentar

Jepp.. Da var PSU'en inne. Virker bra sjøl om den foreløbig står på golvet fordi den ikkje passa heilt etter der eg hadde lagt slangane, (var ein del djupare enn den gamle chieftecen) så eg får ta og legge det om seinare. PC'en ser nuh i tillegg ut som et jævla juletre pga. dei helvetes gule kontaktane, men det får eg vel heller leve med.. :shrug:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bytta ut mitt Mist 350 (og solgte det :no: ) med et 430w Antec. Først så bråkte det j***elsk mye mer. Noe varmere ble det også. :mad: Så jeg tok ut 80mm viften og satte i en mer stillegående og satte på en sånn Zalmann motstand på 92mm. Ok, så blei det stille. Men fy faen for en bakerovn!! Har sånn LianLi 6070 med støydemping (= varmeisolasjon også). Kassa blir skitvarm inni, og det blir selvsagt CPU og skjermkort også. Aldri med "dual fan" PSU. Løper spoerenstreks å kjøper meg et F/S 400w med 120mm vifte ja!

 

:w00t: K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...