Gå til innhold

250W psu @ 6800,x800


Anbefalte innlegg

Har en ShuttleSB75G2 med en SilentX psu(http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123059&cks=SER).

For øyeblikket har jeg r9800pro, 3ghz, 250gb, dvd-brenner og det går glatt.

 

Skjermkortet skal jeg nå bytte ut til RX800pro eller Gf6800GT, og lurer derfor på om psu'en holder. :hmm:

Ultra-versjonen = 350W (som er uaktuelt)

GT-versjonen = ?

Og hva med x800pro?

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X800PRO skal fungere siden ditt R9800PRO trekker like mye strøm som det og ATI har selv uttalt at det skal fungere i en shuttle. Om de da tenker på plass eller wattforbruk vet jeg ikke, men er ganske sikker på at det fungerer utmerket. Geforce kortene tror jeg det er verre med.

Lenke til kommentar

We have a feeling though that NVIDIA’s GeForce 6800 GT is going to be NVIDIA’s real breakthrough product on the high end. It sports all the features of NVIDIA’s top-of-the-line GeForce 6800 Ultra, including high-speed GDDR3 memory and 16 pixel pipes, but without the excessive price and higher power requirements found on the Ultra.

Lenke til kommentar
Det står vel 300W som minimum for ATi sine kort også, men de funker jo fint med silentx psu'n.. Jeg går også for GT hvis psu klarer det! GT tar bare en kortplass også..

Jeg også! Men hvis du finner ut noe om det der, hvor mye strøm Gt-kortet tar osv, kan du sende meg en mail på [email protected]?

Da har du vært en knupp! :p :p

Vet noen om hvor mye strøm GT-kortet tar, vil jeg gjerne vite det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...