Gå til innhold

Duger ISDN til bf og/eller bfv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som ønsker å bli med å spille bf og bfv. Problemet er at han bare har ISDN.

Er det noen som har testa om dette funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BF 1942 fungerte fint hos meg på ISDN med opptil 32 spillere (eller var det 16?).

Kommer mye an på hvilken server du velger.

BF Vietnam har jeg bare spillt på ADSL...

Skrevet

:thumbdown:

fungerer ganske greit opptil 16 spillere, men vil ikke anbefale d...

vent til årskifte 2006, da var jo planen at 95% av befolkningen skulle ha tilgang til "bredbånd... ;) hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Virker opp til 16-spillere ( 8/8 ) på enkel.... Dobbel kunne man spille opp til 64spillere med ca 120 -140 i ping....

( Desert combat )

Skrevet
Virker opp til 16-spillere ( 8/8 ) på enkel.... Dobbel kunne man spille opp til 64spillere med ca 120 -140 i ping....

( Desert combat )

Jeg har spilt BF1942 på en linje med denne hastigheten: 64kb/64kb - 40 spillere - 50-60 i ping!

Spillet bruker veldig lite båndbredde...

Skrevet
Har en kompis som ønsker å bli med å spille bf og bfv. Problemet er at han bare har ISDN.

Er det noen som har testa om dette funker?

testet den demoen av battlefield: secret weapons of ww2, det gikk dritdårlig 300++ i ping. Nei, det eneste av brukbare spill som jeg har prøvd over ISDN er DoD og Warcraft 3

Skrevet
Jeg har spilt BF1942 på en linje med denne hastigheten: 64kb/64kb - 40 spillere - 50-60 i ping!

Spillet bruker veldig lite båndbredde...

Hvilke servere bruker du?.....

Skrevet
Det står "bredbånd" i systemkravene på bak på BFV coveret.

Ja det gjør det kanskje, men det går jo ann å legge merke til at folk har spilt med ISDN uten problemer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...