Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Magnus*: Hvis du vurderer bluetooth adapter, får du denne til noen få hundrelapper bare hos Mpx <- Link til den billigste

Hva gjør den ? er det den du kan kople til TVEn ? som du kan se på flash presentation på k700 ? eller ?

 

EDIT: ehhh nei. det er USB :p sry.. jeg spurte før jeg kikket..

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
det er mange måter å overføre mp3 på. Infrarød, bluetooth eller med kabel. Infrarød og bluetooth finnes på de fleste nye laptoper

Så jeg, med min stasjonære vanlige pcen får jeg ikke til å sende over til/fra ?

 

Hva med Å overføre fra mobil til mobil.. jeg vet at begge må ha blåtann, kan jeg da bare "søke" etter den å overføre ? ikke noe mer ?

Lenke til kommentar

mange nye stasjonære pcer har også blåtann og infrarød. Det går også fint an å overføre med bluetooth og ir mellom mobiler. Du går bare innpå filbehandling>bilder (eller en annen kategori)>mer>send>Via bluetooth (eller Ir)

 

men husk å ha skrudd på bluetooth på den andre mobilen

Lenke til kommentar
mange nye stasjonære pcer har også blåtann og infrarød. Det går også fint an å overføre med bluetooth og ir mellom mobiler.  Du går bare innpå filbehandling>bilder (eller en annen kategori)>mer>send>Via bluetooth (eller Ir)

 

men husk å ha skrudd på bluetooth på den andre mobilen

Ah.. coooool. :green: GLEDER MEG til den er ladet ferdig :green: ferdig ca 23:15 :p ( 4 t )

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D:D woho!

 

 

Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk..

 

 

Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge?

Lenke til kommentar
Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D:D woho!

 

 

Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk..

 

 

Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge?

Lolol :green: du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp :p:green: men på expert vet jeg ikke..

 

 

 

også hadde de en demo brukt car-100 :D:D woho!

 

Hva faan er det ?

Lenke til kommentar
Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D:D woho!

 

 

Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk..

 

 

Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge?

Lolol :green: du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp :p:green: men på expert vet jeg ikke..

 

 

 

 

 

Hva faan er det ?

en liten radiostyrt bil som kan kontrolleres med sony ericsson mobiler

Lenke til kommentar
Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D:D woho!

 

 

Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk..

 

 

Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge?

Lolol :green: du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp :p:green: men på expert vet jeg ikke..

 

 

 

 

 

Hva faan er det ?

en liten radiostyrt bil som kan kontrolleres med sony ericsson mobiler

LOOOOOOL... :laugh: wtf lool..

Lenke til kommentar

ERRM.. a n00b question.. hvordan får jeg fram logoene som alle bilder viser ? de snarveiene til kamera osv ?

 

PS: jeg kom borti noe med tast til venstre som det ble ingenting valgt eller noe rart. ville ikke venstre veien på kontrollen virke ?

 

EDIT: det står. Navni tast opp å ne.. der stpr det Ingen..jhar det noe å si ?

 

 

EDIT2:

 

Navngi tast opp: ingen

Navngi tast høyre: Ingen

Navngi tast ned: telefonliste

Navngi tast venstre: Skriv ny

 

 

Skal det ikke stå noe på de 2 øverste ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Logoer? Du mener hovedmenyen? For å komme til den trykker du på joysticken, altså midt på, ikke til noen av sidene...

ahh digg.. men som du ser over.. når jeg beveger tasted opp eller til siden får jeg spørsmål om å lage en snarvei til noe jeg bruker ofte.. kan jeg feks angi kamera ?

Lenke til kommentar

Bare å prøve det, man ødelegger ikke telefonen av den grunn. Anbefaler at du vekger noe du tror du kommer til å bruke ofte, eks. profiler eller spill eller hva det nå måtte være, så kan du bruke joysticken som snarvei til det du bruker mest. Kamerasnarvei har du jo på venstresiden, over +/- -knappene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...