Gå til innhold

Navn På Bikkje


Eirikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pus :devil:

Lara eller Tara

Akira

 

men det kommer som folk har sagt her, helt ann på åssen hund det er.

 

personlig synes jeg er det litt festlig å kalle hunden noe som ikke passer helt.. hvis det er en stor hund: "små" navn og omvendt.

 

"Dette er hunden min Chippy: *vise frem stor rottweiler*" liksom. blir mye med morro da. Ev. Brutus som feks kan være en bitteliten selvskapshund :thumbup:

Lenke til kommentar
De jeg har hatt:

 

Punky

Pan

Stegg

Toya

Zenta

Adhd

Sippo

Tom

Jerry

Pøkk

Grom

Keino

Zorro

Liz

Chico

Driver du et slakteri eller noe ? Så mange hunder rekker man jo knapt å ha i løpet av et helt liv!

Er ikke unormalt å ha en god del bikkjer når man driver med snørekjøring.. Er jo en god del folk der ute som har 50++

Lenke til kommentar
naboen har en kjempe grei hund, den hetter bånny/bonny/bonni, husker ikke helt. det er en sauehund (svart og kvit, passlig størelse)

He he... det er så kult å se hvordan spørsmålene sklir ut her på forumet... "Navn på bikkje?": ..."Naboen har en kjempegrei hund......"

 

:laugh:

 

No offence..

Lenke til kommentar
Du har vel antageligvis ikke sett episoden der Lassie fikk valper...

:hmm: hmm det har eg ikke. *google litt*

 

Edit: Jepp det stemmer. :blush:

 

I'm amazed that Lassie pulled off those weekly feats of derring-do. How confusing it must have been. First, they kept calling "Lassie, come here, girl" when the dog was, in fact, a male. Actually, six of them all trained by Rudd Weatherwax.
Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...