Gå til innhold

Nytt headset til 400kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers er PortaPro Fortsatt etter utallige år noe av det beste du får klørne i.

hvis man har langt hår .. eller hår på hodet i det heletatt.. så de justeringene der er av metall å de kan lett sette seg noen hårstå i. så når man tar av headsetet så får man ondt med det samma for det lugger

men sånn ellers så skal det headsettet være ganske greit

 

 

 

 

har et KOSS 55B , kjøpte det på microplex, å jeg er godt fornøyd med koss.. de er lette, leverer bra lyd å er som regel fint design på dem

 

 

 

Koss UR40 har jeg prøvd senest i går, de er bra og høy lyd i.. noe som jeg liker

så er det rålette i samme slengen.. så er det en fin "knekk" på bøylen som går over hodet.. slik at de kan legges sammen ;)

 

 

 

Det ZZalman Real Surround Sound ZMRS6F headsettet har jeg sett på en fyr.. det er STORT å stygt.. men vet ikke om hvordan lyden er men 5.1 sett høres litt rart ut. da 5 står for 5 høytallere og 1 står for at det er 1 sub.. men tviler på at det er en subwoofer på det headsettet.. sikkert bare en lite basshøytaller..hehe

 

 

 

men det SPEED-LINK meduza headsettet har jeg verken hørt eller sett noe om

her er et utdrag fra den teksten with volume control, on/off switch, two earphone jacks, 3x 3.5mm jack for 5.1 surround systems. så det har 5 høytaller plugger da.. :dontgetit: 2 til høytallerne. og 3 til 5.1 surround..

 

 

 

var jeg deg så ville jeg kjøpt KOSS headset å et 5.1 sett hvis du absolut har bruk for det!

 

men du som skal ha deg det, så det er vell du som bestemmer

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar
Ellers er PortaPro Fortsatt etter utallige år noe av det beste du får klørne i.

Husk, portapro er bra, men de er ikke lukkede.. det er ett minus... UR 40 er lukkede og derfor isolerer de bedre, og da blir det bedre lyd.

Har hørt at med lukket headset øker bakterieveksten... Kanskje du bør gå for noen som ikke er lukkede? Selv har jeg Plantronics Audio 90 (med mikk), og de kostet 500 kr på Telebutikken. Koster vel 450 på IT Butikken. Veldig godt fornøyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...