Gå til innhold

Feste pump utvending av kabinettet?


MysticoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! noen som har feste pumpa "utenfor" kabinettet? sliiiter noe jævelig med å få plass til alt inni mitt midi tower:(

 

noen som har noen forslag her?

Normalt bør det gå helt greit å få plass til pumpa også, i et miditower?

Kan du legge frem flere detaljer om hvordan du har plasser ting og hva du har av hw, så kanskje jeg kan hjelpe deg?

Pumpa utenfor kabinettet er vel ingen god ide...

Lenke til kommentar

joda skrue, jeg har en del bilder av kabinettet mitt, men problemet er at hjemme siden min er så crappy! så jeg får ikke vist dere bilde! kan vi ikke møtest på mirc/msn eller så kan jeg sende bildene til deg via mail skrue!

 

jeg vet ikke helt hvordan det blir med HW enda! venter på treige komplett (mangler Hovedkort og cpu) jeg har 2 HD, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31011]denne readiatoren[/url] denne pumpa og denne tanken.

 

jeg har brukt alle cd-rom brønnene mine! sleit veldig med å få plasert radiator, fant til slutt ut at jeg skulle plasere den i bunnen av døra. men som sakt så hadde det vert VELDIG mye lettere om jeg kunne sendt deg bildene.

 

Edit: hmm feil og skrivefeil:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Er ikke noe problem å ha pumpen utenfor kabinettet. Du kan jo eventuellt kutte to små hull i kabinettet å dra slangene gjennom.

åssen skal det gå ann å ha pumpa på utsiden av kabinettet hvis man ikke kutter to hull til slangene...? (ja selvfølgelig kan man ha slangene gjennom døra...).

 

Det burde gå helt fint. mange har tanken på utsiden...

Lenke til kommentar

For å spare plass er det vanlig å sette noe av vannkjølingsgreiene på utsiden, men pumpa er vel ikke så vanlig.

Radiatoren eller tanken er vel mulig å sette uten for. Ville vel heller ikke anbefalt å sette tanken utenfor, men raddisen får nok en upperlig plass utenfor kabinettet ditt.

Lenke til kommentar

Det lar seg godt gjøre å få plass til alt i kabinettet, bare man planlegger litt:

Godplass.jpg

Delene som er brukt her, består av følgende:

En (huge!) ProCore radiator, en Maxi-Jet 1100, som er plassert på baksiden av den hjemmelagde tanken.

Luften til radiatoren taes gjennom bunnen av kabbiset, og blåses ut i front.

Lenke til kommentar
Det lar seg godt gjøre å få plass til alt i kabinettet, bare man planlegger litt:

Godplass.jpg

Delene som er brukt her, består av følgende:

En (huge!) ProCore radiator, en Maxi-Jet 1100, som er plassert på baksiden av den hjemmelagde tanken.

Luften til radiatoren taes gjennom bunnen av kabbiset, og blåses ut i front.

Så utrolig lite av det bilde der.

Er vel ikke umulig å legge inn et større et?

Takk! :w00t:

Lenke til kommentar

Bruker du kobberrør i steden for pvc / tygon slanger skrue? Ble det ikke veldig mye slit å forme dem da?

 

Ellers så er det et veldig pent og ryddig kabinett du har skrue.

 

Trådstarter: Det er fult mulig å sette pumpen utenfor kabienettet, har selv mekket vannkjølingsboks utenfor pcen med en kapasitet på ca 2l, fungerer veldig bra, men satser på å lage en vanntank i størrelse med kabinettet og med intern bredd som tilsvarer pumpen.

Lenke til kommentar

 

 

Ja dessverre. sad.gif
Serveren som jeg legger bildene på tillater ikke større enn 250k.
Men er du interessert, så kan jeg sende deg et på 800 eller 1280. Evnt kan jeg ta et par close-ups og legge ut?

Send de til meg Skrue, så kan jeg legge de ut?
Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Ja dessverre. :(

Serveren som jeg legger bildene på tillater ikke større enn 250k.

Men er du interessert, så kan jeg sende deg et på 800 eller 1280. Evnt kan jeg ta et par close-ups og legge ut?

Send de til meg Skrue, så kan jeg legge de ut?

[email protected]

Ok, da får du ett på 800k.

Kjempefint at du kan legge det ut, så blir det litt tydeligere enn det filsete bildet mitt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja dessverre. :(

Serveren som jeg legger bildene på tillater ikke større enn 250k.

Men er du interessert, så kan jeg sende deg et på 800 eller 1280. Evnt kan jeg ta et par close-ups og legge ut?

Send de til meg Skrue, så kan jeg legge de ut?

[email protected]

Ok, da får du ett på 800k.

Kjempefint at du kan legge det ut, så blir det litt tydeligere enn det filsete bildet mitt. :thumbup:

RogerThat, har ikke mottat noe enda... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...