Gå til innhold

Elektro GK, Elektronikk Eksamen.


Anbefalte innlegg

Hadde ike dere tverrfaglig PPD-Eksamen? Gruppe arbeid?

 

Vi måtte koble opp et sikringskap, reguleringsbryter til en stråleovn,

kryssvender, og enten en dimmerkrets eller en krest som skrudde på et

utelys om natten og av om dagen. Det var ikke spesielt vanskelig. Dokumentasjonen vår ble på ca 35 sider.

 

Jepps, vi også...

Tror ikke det gikk altfor værst nei, men går helt sikkert ned fra standpunktkarakter 

Ligger på 6`er i standpunkt. Hatt flax med lærer og gjetninger

 

I gjennomsnitt, eller i vilket fag?

Jeg fikk 5.1 i gjennomsnitt. :wee:

Ikke 6`er i gjenomsnitt nei, men på elektronikk-standpunkt-karakteren.

Fikk 5,13 i gjennomsnitt uten eksamen`ene (hadde i matte 1X og elektronikk).

Fikk vitnemålet idag og fikk 5`er i elektronikk-eksamen :D Rart at jeg ikke fikk vite matte 1X-resultatet da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ganske mange GK elektro her på forumet,

jeg hadde også den elnikk examen fikk 4, og da er jeg veldig fornøyd,

men jeg har bare 4 i alle andre elektrofag da,

men dere som fikk 2 på examen kommer dere videre med resten av snitte deres da?

 

 

skrev foresten 4sider..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skrev 11 sider til sammen, så jeg ble ganske fornøyd.

Bare lufter en tanke...

 

Til alle dere med 10+ sider på elektronikk eksamen: Hva skrev dere? Skriver dere ufattelig stort, av hensyn til eldre sensorer, eller er det rett og slett bare for å helgardere dere mot å skrive noe feil? I parallellklassen min hadde de prøveeksamen i elektroteknikk, og en elev der satt i ca 45 min og skrev 3,5 sider. Han fikk 5. En annen elev der satt i 3,5 timer (av 4 timers eksamenstid), skrev 15 (!!!) sider, og fikk karakteren 3. Dette burde si noe. Det er totalt uvesentlig hvor mye du skriver, så lenge det ikke er mening i det. Selv skrev jeg 3 sider på elektronikk eksamen i år (GK elektro), og fikk 5. Jeg sier ikke med dette at dere som skriver 10+ sider ikke er dyktige elever, men noe merkelig synes jeg det er at man kan finne tekst nok til så mange sider. Men som sagt, det kan jo hende at man bare har noe ekstra stor skrift...

 

 

mvh Martin.

Lenke til kommentar
Skrev 11 sider til sammen, så jeg ble ganske fornøyd.

Bare lufter en tanke...

 

Til alle dere med 10+ sider på elektronikk eksamen: Hva skrev dere? Skriver dere ufattelig stort, av hensyn til eldre sensorer, eller er det rett og slett bare for å helgardere dere mot å skrive noe feil? I parallellklassen min hadde de prøveeksamen i elektroteknikk, og en elev der satt i ca 45 min og skrev 3,5 sider. Han fikk 5. En annen elev der satt i 3,5 timer (av 4 timers eksamenstid), skrev 15 (!!!) sider, og fikk karakteren 3. Dette burde si noe. Det er totalt uvesentlig hvor mye du skriver, så lenge det ikke er mening i det. Selv skrev jeg 3 sider på elektronikk eksamen i år (GK elektro), og fikk 5. Jeg sier ikke med dette at dere som skriver 10+ sider ikke er dyktige elever, men noe merkelig synes jeg det er at man kan finne tekst nok til så mange sider. Men som sagt, det kan jo hende at man bare har noe ekstra stor skrift...

 

 

mvh Martin.

Da lufter vi den sammen. Jeg skrev 4 sider og fikk 5.

 

Kom inn på IKT. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...