Gå til innhold

Elektro GK, Elektronikk Eksamen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. 6, damn det er bra. Jeg var ikke akuratt uheldig med læreren, for hun lærer veldig godt bort, men er sinnsykt streng.. Ligger på 5 i stp, og håper på 5 på eksamen også, så det blir vel bra da.

 

Men husker du den temperaturmåleren? Vet du om det var en strøm eller spennings regulert måler? Jeg trodde den var spennings regulert, siden operasjons forsterkeren var der(hvis ikke vet jeg ikke hva den var til), mens læreren vår sa at det var en strøm måler under forbredelses tiden. :hmm: .

 

Skrev 11 sider til sammen, så jeg ble ganske fornøyd.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Jepp. Ja, det må jo ha vært en celsius skala, tror ikke jeg ville brukt farenheith om jeg skulle laget en ;). Får krysse fingrene for at det går bra, får vite resultatet 23 juni, altså santhans aften.

 

Noen fler som har hatt den da?

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Hehe. Elektroteknikk trenger man ikke forbrede seg så mye på synes jeg, det er egentlig litt digg, men siden jeg skjønner elektronikk mye bedre, så var det egentlig greiest å komme opp i.

 

Men det var vel mye om 3~ og faseforskyvning? Det hadde vært mye bedre om det hadde vært regning av motstander i serie og parallel :D. Men bare du tar å deler på kvadratroten av 3 så får du jo riktig svar så ;).

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Vi måtte mekke et ringeanlegg for en hørselhemmet. Et lys som skulle blinke i 5sek å så slutte å blinke.

Ganske enkelt

Er du helt sikker på at det var elektronikk eksamen du hadde i dag?

Etter å ha lest det du har skrevet, så ser det ut som om du har hatt en KSA eksamen da men! trekksfag-eksamen med andre ord :p

Lenke til kommentar
pokker så mye dere skrev a! jeg skrev 2 sider, og kom overhode ike på mer å plotte ned..

 

tror jeg sto.. håper det.. har uansett en 3'er i standpungt.. bryr meg ikke så mye egentlig.

Ja vi får jo håpe du sto ;p. Men om du har 3 eller 6 i standpunkt spiller ingen rolle hvis du stryker på eksamen, da har du strøket i faget.

 

PPD-oppdrag, Planlegging, Produksjon og Dokumentasjon.

Men tenkte det var lov å poste siden vi brukte mest elektronikk.

 

Det hørtes fetere ut enn å bare sitte å svare på oppgaver :hmm: .

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Hallo. Nettop hatt eksamen i elektronikk nå, og det gikk faktisk ganske bra. Er det fler førsteklassinger der ute som har hatt den? Og, har hele landet den samme eksamen?

 

Vi hadde om en værstasjon som kunne måle vindhastighet og temperatur, flere som hadde denne?

Jepp denne hadde jeg å, jeg fikk en 2`er! Jeg skjønner ikke åssen det er mulig! Jeg skal klage!

Lenke til kommentar

Hadde ike dere tverrfaglig PPD-Eksamen? Gruppe arbeid?

 

Vi måtte koble opp et sikringskap, reguleringsbryter til en stråleovn,

kryssvender, og enten en dimmerkrets eller en krest som skrudde på et

utelys om natten og av om dagen. Det var ikke spesielt vanskelig. Dokumentasjonen vår ble på ca 35 sider.

 

Jepps, vi også...

Tror ikke det gikk altfor værst nei, men går helt sikkert ned fra standpunktkarakter 

Ligger på 6`er i standpunkt. Hatt flax med lærer og gjetninger

 

I gjennomsnitt, eller i vilket fag?

Jeg fikk 5.1 i gjennomsnitt. :wee:

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...