Gå til innhold

Lineage II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det mange nordmenn som spiller det? Ingen vits å anmelde et mmorpg ingen nordmenn spiller imo.

dummeste jeg har hørt! hvis noen anmelder det så kanskje noen begynner å spille det vøtt.

Endret av rjd-2
Skrevet
Jeg tror det er meget få som begynner å kjøpe et spill basert på en anmeldelse.

Eh, da tror du nok feil. Veldig mange ser på anmeldelser før de kjøper spill. Når det er spill de ikke har hørt om, så gjør fatkisk de aller fleste dette, nettopp å lese omtaler for å danne seg et bilde om hvilket type spill det er og hvor godt det gjennomfører dette.

Det er nå DET anmeldelser er laget for, og ikke noe annet. ;)

Skrevet
[iC' date=11/07/2005 : 16:41]
Jeg tror det er meget få som begynner å kjøpe et spill basert på en anmeldelse.

Eh, da tror du nok feil. Veldig mange ser på anmeldelser før de kjøper spill. Når det er spill de ikke har hørt om, så gjør fatkisk de aller fleste dette, nettopp å lese omtaler for å danne seg et bilde om hvilket type spill det er og hvor godt det gjennomfører dette.

Det er nå DET anmeldelser er laget for, og ikke noe annet. ;)

:thumbup:

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Skrevet

dette spillet burde man holde seg langt unna, det eneste man ender opp å gjøre er å drepe samme fiende om og om igjen for å få et drop.

Dette spillet er utdatert når det gjelder gameplay, selv om castlesiege er morro. Så lagger det allt for mye.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...