Keylar Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Er vel på tide med en skikkelig anmeldelse av Lineage 2 vel ? Dette er noe av det mest fengslende jeg har spilt på lenge, og når Chronicle 1 kommer ut,(neste "utgave") kommer spillet til å nå ny Høyder! http://triumvirate.dk/lineagepics/5.JPG her er et bilde ihvertfall , for de som er nysgjerrige
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Enten skaffer faderen ADSL eller så skal jeg utsette pcen hans for et uhell som innebærer en stor flaske cola
ophylicious Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Enten skaffer faderen ADSL eller så skal jeg utsette pcen hans for et uhell som innebærer en stor flaske cola Jeg har på følelsen at du har meget lyst til å begynne og spille spill online? Bare rett meg hvis jeg misforstår
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Enten skaffer faderen ADSL eller så skal jeg utsette pcen hans for et uhell som innebærer en stor flaske cola Jeg har på følelsen at du har meget lyst til å begynne og spille spill online? Bare rett meg hvis jeg misforstår Du tok hintet, i motsetning til en viss kjiping. (se første innlegget mitt)
storeelg Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Er vel på tide med en skikkelig anmeldelse av Lineage 2 vel ? Dette er noe av det mest fengslende jeg har spilt på lenge, og når Chronicle 1 kommer ut,(neste "utgave") kommer spillet til å nå ny Høyder! Du må være ekstremt enkel å underholde. Jeg fant att Lineage 2 var noe av det størte mølet jeg noensinne har sett på mmorpg markedet, og jeg har da testet noen... Men folk har vel forskjellig smak, selv har jeg meget vanskelig for å forstå att noen synes det er artig å løpe rundt i dårlig blondeundertøy med rompa i været
Blib Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hva, nok et plain MMORPG med OK grafikk og et par nye "spennende" tvister?
Term Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Satt å så på det, men ble ikke helt overbevist. Skal heller ta å prøve FFX1. Har spilt en god del AO og SWG, men det er på tide med ett nytt et. Kan ikke bare drive på med RvS hele tiden.
Pansergnom Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Heh, dette var et spill jeg egentlig ikke trodde var gøy.. Men etter 2 timer så var jeg hekta... Da satt jeg og spilte det en uke i strekk før open beta stengte
Sheel Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Nei, vent på GuildWars sier jeg.. Som mange andre, likte ikke jeg heller Lineage 2, det var liksom bare.. Ikke noe spessielt. Skuffende.
Keylar Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 jeg forstår helt og holdent at folk syntes det var livløst , etter 3 uker med grinding, (lvling) begynte jeg å bli temmelig lei selv, men som en i min klan sa, Dette er Prelude, Vi gjør oss klare for det som kommer, Castle Sieges, Antharas Dragen, og alt annet som man MÅ være lvl 40+++ for å hele tatt overleve. Så til de som spiller det, Ikke gi opp, Chronicle 1 er strx ute og da blir det virkelig morsomt å være med ! ok, Lineage 2 er kanskje ikke det mest Dyptgående innen rpg og historie, men uansett er det kjempe digg å spille, spesielt hvis man er i en klan, Klan Wars osv......
orjanos3.16 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg hadde aldrig spilt noe mmorpg før Lineage2, og må si det er ufattelig bra. Har kommet meg til level 16, og for hver level blir det mer og mer fengslende. Spillet er jo bare genialt i mine øyne.
Neshaug Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ingen mmrpg har greid å "fengsle" meg som du sier, annet en UO. Spilt AO, DAoC, AC, SB med mere.. De er spesielle i seg selv, men ikke gode nok. Kan jo hende UO var så fengslende fordi jeg aldri hadde prøvd konseptet før, og det spillet er opphavet til mmrpg.
stranden Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes L2 er veldig bra. Men det er sant at det kreves en del grinding for å komme opp. Synes ikke den grindingen er så alt for kjedelig jeg da. Du spiller i en gruppe med folk som snakker hele tiden. Det er bare gøy da. Hadde heller ikke vært arti om alle hadde nådd max lv cap innen 1 måned Liker at du må jobbe hardt for å komme litt over de andre. Vi får vel se om alle de andre nye mmorpg'ene blir så sinnsyke som alle skal ha det til.
stranden Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes L2 er veldig bra. Men det er sant at det kreves en del grinding for å komme opp. Synes ikke den grindingen er så alt for kjedelig jeg da. Du spiller i en gruppe med folk som snakker hele tiden. Det er bare gøy da. Hadde heller ikke vært arti om alle hadde nådd max lv cap innen 1 måned Liker at du må jobbe hardt for å komme litt over de andre. Vi får vel se om alle de andre nye mmorpg'ene blir så sinnsyke som alle skal ha det til. Spiller på samme server som deg btw.
orjanos3.16 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes L2 er veldig bra. Men det er sant at det kreves en del grinding for å komme opp. Synes ikke den grindingen er så alt for kjedelig jeg da. Du spiller i en gruppe med folk som snakker hele tiden. Det er bare gøy da. Hadde heller ikke vært arti om alle hadde nådd max lv cap innen 1 måned Liker at du må jobbe hardt for å komme litt over de andre. Vi får vel se om alle de andre nye mmorpg'ene blir så sinnsyke som alle skal ha det til. Nå har som jeg sagt kun spilt Lineage2 av online rollespill, men hvis Evrquest 2 og WOW blir mer underholdende, tror jeg at jeg fort kan forsvinne fra den virkelige verden... La oss håpe de flopper
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Har aldri prøvd Lineage II... Hvordan er det? Er det et slags GothicII på nettet? Koster det mye i butikkene? Hva er mnd prisen? er det et stort spill? FORKLAR MEG LITT, så kanskje jeg sløser vekk litt penger på det!
NuckChorris Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg likte Lineage II veldig godt under betatesting...muligens fordi jeg har veldig lite erfaring med onlinespilling...men blir nok bare et MMORPG spill på meg, nemlig WoW
Keylar Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Stranden, hva er ingame navn ??? Det koster 100kr i måneden å spelle det. lvl 16 ? Send meg en tell ingame på Sieghardt servern, jeg er "nimrodiel" lvl 38 Elf Scout , snart Plains Walker jaaaaaaaa!!!
TheBook Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg har spilt lineage siden enern kom ut rundt 96 og jeg spiller 2ern den dag idag. Er clanleader for en scandinavisk guild på euro servern. Jeg har også spilte endel World of Warcraft men ingen ting slår lineage
Anbefalte innlegg