Gå til innhold

Hva er det best P2P-programmet for øyeblikket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker BitTorrent jeg også, bruker dc++ en sjelden gang hvis jeg skal ha noe småtteri.

BT er genialt, er medlem på en side som er 0-day 

Må man ikke dele uhorvelig mye for å komme inn på DC++ de største kanalene? :scared:

Skrevet
http://azureus.sourceforge.net/ er det beste bittorrent programmet på markedet i dag. Meget bra og svært gratis :)

Nokon som måler uptrafikken som auzreus genererer.

Den er ca dobbel trafikk i forhold til den den oppgjer.

Så kva den sender og kor den sender all denne ektra informasjonen er vel eit lite spørsmål.

mvh

JanEirik

Skrevet

Skal vi se.....

_Alle_ BitTorrent klienter er gratis.

Grensen for hvor mye man må dele for å komme inn på en hub varierer stor.

Alt i fra 0-100 gb. Tror ikke jeg har sett hub-er med mer en 100 gb.

De største hub-ene har ikke så veldig høy minimuns share siden grunnen til den er så stor er at alle kan komme inn på den.

Jankee, jeg skjønte ikke spørsmålet/problemet ditt helt. Det er en egen counter som teller hvor mange MB du har lastet opp og denne stemmer da absolutt med min uploadhastighet.

Skrevet
Bruker BitTorrent jeg også, bruker dc++ en sjelden gang hvis jeg skal ha noe småtteri.

BT er genialt, er medlem på en side som er 0-day 

Må man ikke dele uhorvelig mye for å komme inn på DC++ de største kanalene? :scared:

Det kommer an på, mange som ikke krever mer enn 1GB, det er alltid mange som deler masse uansett.

Sjekk i lista, de svenske hubbene er bra, pluss ntnu hubbene...

Skrevet
Jankee, jeg skjønte ikke spørsmålet/problemet ditt helt. Det er en egen counter som teller hvor mange MB du har lastet opp og denne stemmer da absolutt med min uploadhastighet.

Sitter med bandwith monitor Pro go overvåker trafikken frå maskina mi og til router.

Med alle andre applikasjonar som skulle kunne ta båndbredde nede så starter ein azureus og det hoppa loaden opp og når den laster ned (satt sperre på 7.0kB/s ned for testensskyld), så ligger den å genererer trafikk for mellom 10-14 kB/s.

Om dette er overhead eller noko så synes eg det er litt rart.

For nå eg overfører på 100mbit switch mellom stasjonær og laptop så blir det berre brukt 0,5-1,5kB/s når trafikken er 8-11 MB/s.

Meiner faktisk at denne trafikk genrerering aogså pågår når eg ikkje laster ned nokon torrents.

Men eg skal innstallere noko pakkesniffere for å sjå om det er azureus som virkeleg er syndaren eller noko skit som har lenka seg til azureus.

mvh

JanEirik

Skrevet

Hørtes rart ut. Azureus er som de fleste BitTorrent klienter åpen kildekode og dermed så har muligheten for spy-ware gått ned. Med så mange forskjellige klienter vil spyware skape et dårlig rykte.

Si meg hvordan det går.....

Skrevet

Hvordan bruker man DC++? Skjønte ikke det jeg. Deler ingenting, men jeg kopler opp til HUBer som ikke trenger deling. Jeg finner ingenting av det jeg søker på eller noen ting. Hjelp?

Skrevet

Jeg synes DC++ er veldig bra. Men jeg liker bedre å laste ned fra gode ftp'er.

Jeg synes ikke det finnes noe "beste" nedlastingsprogram. Alle liker forskjellige. Du burde jo selv finne ut hva du liker best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...