Gå til innhold

Hva er det best P2P-programmet for øyeblikket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er dere sikker på att det er en test...? *skummel musikk*

Kan være norge er under angrep? :hmm:

BTW: "Testet" den på danmarksplass også (Bergen)

Endret av shabador
Skrevet

den alarmen er en nasjonal alarm, den er en etterlevning fra den kalde krigen , da det var fare for at vi kunne bli atombombet sønder og sammen, de regnet ut at fra alarmen gikk til de første atombombene falt over norsk jord, ville det ikke ta mere enn 5-15 minutter.

vi var faktisk noen gode mål, fordi vi har mange amerikanske installasjoner her i norge, fex på Fauske, der jeg kommer fra, er det en stasjon som ble brukt til å avlytte russiske spionsatelitter, og den var prioritert mål nr 20, i tilfelle atomkrig.

så du kan selv tenke deg konsekvensen hvis det hadde blitt et atom angep idag, ingen løp vel til tilfluktsrommet vel?

angående topic: jeg liker bittorrent , men i det siste har mitt windows blitt helt på trynet etter en windows update, så bittorrent og skype og alle de andre programmen som bruker mye nettverk har helt kuttet ut å fungere, widows bare går i stå, liksom.

vurderer å sjekke ut overnet, da jeg hører mye pent om det.

Skrevet

Shareaza er eit ganske bra p2p program, Veldig allsidig og brukarvennlig.

Støtter nettverka eDonkey, Gnutella 1 og 2, Torrent og http (veldig begrensa)

Likner veldig på kazaa av utsjånad (som også namnet gjør) bare mykje betre, kanskje ikkje like stort utval som kazaa, men i vertfall får du ikkje korrupte filer med dette programmet, du kan også chatte med og browse andre brukara.

Programmet er dessutan nylig blitt open source så mykje kan skje med programmet i framtida

Ta ein titt på www.shareaza.com og sjå om det kan virke interessant

Helsing ein fornøgd brukar av shareaza.

Skrevet
Litt of topic: De tester fly alarmen eller brannalarmen på skolen som er naboen min nå...fytti for et grusomt bråk!!! :cry:

Tror ikke at jeg har hatt en negativ opplevelse med azureus :green:

Det samme i hele landet kanskje?

Skrevet

BitTorrent-protokollen er den helt klart mest effektive protokollen for fildeling som er utviklet til dags dato. Den fungerer slik at du laster opp de delene du har av filen til andre, selv om du ikke har hele filen, mens de som laster fra deg, deler de delene de har som ikke du har.

Ulempen er at du trenger ålreit ut-linje for virkelig å dra nytte av protokollen, da du må laste opp mye til andre for at de skal sende deg mye. Azureus er en av de aller beste klientene til bittorrent, husk å innstallere java fra sun, og strupe upload til ca 80% av maks kapasitet :yes:

Skrevet

Hvorfor har alle så mye imot Kazaa Lite? Såvidt jeg vet, så ligger det ingen spywares i det (var ikke det bare i gamle Kazaa?). Det har et godt utvalg og download-raten er veldig bra.

Skrevet

Liker best dc++ og Emule (edonkey og kadmelia nettverk)

Har brukt bittorrent litt ogsaa, men problemet er aa finne gode sider som har linker.

Det er egentlig alltid problemet. Savner et bra hashing system for dc, da ville det bli lettere aa finne filer. Det gjoer at Emule er ok, og garanterer at man faar den fila man skal ha. Bittorrent har jeg merket litt feil i filene.

Btw, noen som vet hvor man far tak i IBM's java-compiler? Den skal vistnok oeke farten paa java med opptil 50%

Skrevet
Hvorfor har alle så mye imot Kazaa Lite? Såvidt jeg vet, så ligger det ingen spywares i det (var ikke det bare i gamle Kazaa?). Det har et godt utvalg og download-raten er veldig bra.

Spesielt fordi kazaa florerer av fake filer og virus.

Skrevet (endret)
Foreslår Warez på det strekseste ! HER kan du laste ned Warez

FRa cnet download.com (nedenfor)

Editor's note: This download includes additional applications bundled with the software's installer file. Third-party applications bundled with this download may record your surfing habits, deliver advertising, collect private information, or modify your system settings. Pay close attention to the end user license agreement and installation options. For more information, read Download.com's guide to adware.

Link her

Ser ut til og være spyware og annet tull med det programmet..

No pun intended.

Endret av 3dme
Skrevet

Men det er vel først og fremst i exe-filer, ikke sant? Hva slags filer er det du laster ned? Ikke no' ulovlig vel? ;)

Skrevet

Har du en forholdsvis høy uthastighet på linja di, er BitTorrent definitivt det beste. Men har du ikke så alt for mye uthastighet, så vil jeg nå si at DirectConnect er best.

Skrevet

Men det er vel først og fremst i exe-filer, ikke sant? Hva slags filer er det du laster ned? Ikke no' ulovlig vel? ;)

Med fake filer så mener jeg filer som er skiftet navn på. Jeg foretrekker å bruke tid på å laste ned en film jeg faktisk ønsker å se. Det er lenge lenge siden jeg brukte kazaa, men jeg har ingen grunn til å tro at det har forandret seg. Virus er kanskje ikke så mye utbredt som det var.

Bittorent og ODc/dc++ osv, er uten tvil best. Det er lett å finne ting du leter etter og det er enorme mengde data som er tilgjengelig.

Skrevet

Med fake filer så mener jeg filer som er skiftet navn på. Jeg foretrekker å bruke tid på å laste ned en film jeg faktisk ønsker å se.

Har opplevd det et par ganger, men har ikke noe problemer med det. Jeg sorterer alltid søkeresultater etter antall kilder, så da er filene alltid gode.

Skrevet

Med fake filer så mener jeg filer som er skiftet navn på. Jeg foretrekker å bruke tid på å laste ned en film jeg faktisk ønsker å se.

Har opplevd det et par ganger, men har ikke noe problemer med det. Jeg sorterer alltid søkeresultater etter antall kilder, så da er filene alltid gode.

Kazaa ser ut til å ha en usikker fremtid i møte.

http://www.itpro.no/art/6121.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...