fizk Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hei, Har et problem med Internet Explorer. Når jeg skriver inn et domenenavn som ikke finnes (eks. http://www.iiiiiiiiiiii.no/) så kommer ikke den standard feilmeldingen om feil adresse opp. Dette er en nyinstallert windows xp pro maskin (med gyldig lisens). Ser nesten ut som et virus fra en eller annen sex-side, men jeg har så klart ikke vært på slike sider. Maskinen er nyinstallert. Har kjørt ad-aware og pestpatrol og norton antivirus 2004 og oppdatert windows med alle oppdateringer. Har prøvd å legge inn google som standard søke-side (http://www.google.com/google.reg) men dette hjelper heller ikke. Feilmeldingen kan du se her.. Hva kan være feil..? Vil ikke ha svar som "bytt til Opera", det hjelper ikke meg akkurat.
peach Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Du har Spyware Prøv å fjerne med programmer som Ad-Aware, Spybot... I fremtiden kan du evt prøve å blokkere slike ting ved å installere programmer som SpywareGuard, WinPatrol, Perfect Process, eller rett og slett ved ikke å trykke Yes på alle dialogbokser som kommer når du besøker websider (er vanskelig å gjennomføre når det er flere som bruker maskinen). Du finner programmene ved å søke på feks google.com
fizk Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Du har Spyware Prøv å fjerne med programmer som Ad-Aware, Spybot... Hei, Det er det som er litt rart. Maskinen er _helt_ nyinstallert, jeg la inn Windows Xp Pro og Norton Antivirus 2004 Pro og Sygate Personal Firewall Pro.. Har prøvd å fjerne med Ad-Aware og Pest Patrol men det funket ikke. Mystisk.. Hvor kommer dette fra..?
agvg Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Har prøvd å fjerne med Ad-Aware og Pest Patrol men det funket ikke. Rens med CWShredder og hijackthis og se om du får fjernet det.
fizk Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Har prøvd å fjerne med Ad-Aware og Pest Patrol men det funket ikke. Rens med CWShredder og hijackthis og se om du får fjernet det. Fungerte ikke.. Installerer maskinen på nytt, regner med at problemet forsvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå