Gå til innhold

Metallica at Donington


ZprMario

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg dette?

Mer info her

 

Lars hadde en "medical emergency" og måtte på sykehus, men Metallica fullførte showet, med god hjelp av Dave Lombardo (Slayer), Fleming Larsen (Lars' "tromme-tekniker") og ikke minst Joey Jordison (Slipknot) bak trommene. Joey kom ifølge ryktene best ut av det, og ga låtene litt ekstra "krydder" :D

 

Hadde gjort mye for å fått med meg det showet, håper det dukker opp på film i en eller annen form.. ;)

2004-06-07_023506_Joeyjames.JPG

june604_14.jpg

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setlist (for de som ikke vil lese i gjennom hele artikkelen):

 

Battery w/ Dave Lombardo from Slayer

The Four Horsemen w/ Dave Lombardo from Slayer

For Whom The Bell Tolls w/ Joey Jordison from Slipknot

Creeping Death w/ Joey Jordison from Slipknot

Seek And Destroy w/ Joey Jordison from Slipknot

Fade To Black w/ Flemming (Lars' Drum Tech)

Wherever I May Roam w/ Joey Jordison from Slipknot

Last Caress w/ Joey Jordison from Slipknot

Sad But True w/ Joey Jordison from Slipknot

Nothing Else Matters w/ Joey Jordison from Slipknot

Enter Sandman w/ Joey Jordison from Slipknot

Lenke til kommentar

Det er nok mye større sjans for at denne finnes i bootleg (pirat)-format enn at den noensinne kommer på video..med mindre det blir ofisiell video av det da.

Søk etter "Metallica Donington" i et p2p-program kanskje. Det finnes bootlegs av de fleste bandene som spiller på Donington, er alltid noen som sniker med en DAT-opptaker, eller folk på miksepulten som vil tjene en ekstra slant og selger hele råopptaket på CD etterpå. Men må nok vente litt siden konserten bare var for et par dager siden. Donington'91 vet jeg finnes. Det var for øvrig den mest prestisjetunge metalfestivalen gjennom hele 80 og 90-tallet..Iron Maiden har gitt ut både liveplate og video fra Donington..AC/DC også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bringer denna opp igjen jeg:

 

Showet ligger ute på www.livemetallica.com, koster $9.95 for mp3. Har nettopp hørt på showet, og det er helt utrolig etter min mening. Litt ujevnt her og der, men sinnsykt morsomt å høre de forskjellige trommisene utfolde seg for Metallica. Må høres! :yes:

Lenke til kommentar

Men helt seriøst, Joey spiller ekstremt bra på denne konserten, skulle selvfølgelig likt å sett den, men må bare høres for Metallica interesserte der ute. Sanger som Creeping Death og Seek And Destroy fikk en helt ny mening for meg etter at Joey tok over bak settet,

viser Lars hvordan ting skal gjøres rett og slett :yes: ... I tillegg en sinnsyk dobbelbassing fra mr. Lombardo på Battery. Og en tight performance fra Fleming Larsen. Disse går nå rett inn på playlista mi hvertfall....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Showet er filmet!

Jeg har selv opptak fra når de spiller Sandman med joey jordison..

Han er god ja..men jeg syntes egentlig at den blir bedre med Lars.

Nå har jeg ikke hørt de andre sangene de spilte ennå da men, får vel kjøpe meg showet da :cool:

jeg har det samme klippet :w00t:

 

jeg har å hele albummet.. fikk det fra :wee:.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...