Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjører v7.

Er faktisk tredje maskinen min som den nye klienten nekter å folde på. Ga opp for ca ett år siden med v6 pga av samme problemet med at klienten står på 0% uten å gå videre. Når maskinen har stått på ett døgn med 100% prosessorbruk uten at den går videre så er det bortkastet. Klienten har ikke hatt problemer med å kjøre GPU på samme klientene så er kun CPU som ikke virker.

Noe er riv ruskende galt da? Om du legger ut loggen så jeg/vi kanskje hjelpe deg. Laget trenger alle som vil folde. Om du du vill så burde du gjøre det samme på f@h forumet.

Lenke til kommentar

Ble/blir AMD rigg grunnet de gamle pentium maskinene eg har fått/funnet gratis og som ikke takle nvidia kort. Planen er 5 nvidia kort som folder i 3 rigger.Har ett nvidia 580 kort nå,mangle bare 4. Kansje eg kan bli sponsa ein 4P rigg senere :)

 

Edit Alltid hatt AMD (har intel nå) så eg har AMD cpu som venter på hk (AMD billig grunnmur)

Endret av pc`baby
Lenke til kommentar

Fått ny PC, innstallert V7 klient og skal prøve overvåking med HFM fra en annen PC, et populært tema i det siste :p Mitt problem ligger i at jeg får til å overvåke dersom jeg bruker IP-adresse, men når jeg prøver med PC-navn får jeg client-timeout. Noen idéer?

 

Har delt FAH-mappen, og har prøvd å koble til med brannmurene nede uten noen effekt... Ser ingen entry i loggen til V7 klienten (noe jeg gjorde når jeg prøvde IP-adresse). Samme passord og brukernavn på begge PCene

 

(Snytefant: Du er rene Guruen på V7 & HFM, så tar en "CC" på deg :p)

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å montere vannkjøling eller lignende på laptop? Blir litt irritert over å bruke tradisjonell "kjølestang" fra vifta og til cpuen. Vannkjøling hadde vært gøy! :D

 

Har for øvrig 1.9 GHz på laptopen. Itche bra... Noen som kan sette sammen en billig folderig? Liksom superbillig men likevel bra? Helst ikke noe stort.. enda.

 

Laptopen er stuck på 0.0%, det står "running", prosessoren går på fullt men ingenting. Får heller ikke connection til laptopen i "Advanced" mode i FAHClient, selv ikke med passord. Funker ikke i det hele tatt med andre ord :c

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...