Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okay, får prøve det da og se hva som skjer. Slik som det er nå, lite PPD/W. 30k PPD med 370W forbruk.

 

Du kan lese litt her hvis du vil:

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=74&t=26067

 

Det ser ut for at de ønsker å avslutte 8018 en gang for alle, men det er ikke avsluttet av diverse årsaker. Og frem til de får avsluttet de siste 8018, vil det være ganske tilfeldig hva man får tildelt.

 

Bare å gi gass, så blir vi ferdig med 8018 på sikt. Det er likt for alle med tanke på PPD også er det i hovedsak forskningsresultatene som teller i det lange løp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Okay, da er jeg mere heldig. Kjører p13000 og p13001 :green:

Kjører du med beta flagg eller? Får ned 8108 uansett beta eller advanced flagg. :huh:

 

Kjører uten flag, og får ned p13000 og 13001. 80-85k med 270X

 

Ja jeg kjører beta. Men jeg slettet alle core 17 54 og core 15 clienten. Hater den driten. hehe. ok ikke slett work mappen.

Lenke til kommentar

 

Okay, får prøve det da og se hva som skjer. Slik som det er nå, lite PPD/W. 30k PPD med 370W forbruk.

 

Du kan lese litt her hvis du vil:

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=74&t=26067

 

Det ser ut for at de ønsker å avslutte 8018 en gang for alle, men det er ikke avsluttet av diverse årsaker. Og frem til de får avsluttet de siste 8018, vil det være ganske tilfeldig hva man får tildelt.

 

Bare å gi gass, så blir vi ferdig med 8018 på sikt. Det er likt for alle med tanke på PPD også er det i hovedsak forskningsresultatene som teller i det lange løp :)

 

Den kjøper ikke jeg? Det sa de og i november? Sist jeg sjekket er det 25 mars nå?

Lenke til kommentar

Overaskende PPD-dropp selv om de fleste kjører XX18.

 

Snodig at 290x-riggen kun får P13000 og P13001 , mens alle nvidia får xx18

En av fordelene med AMD siden 8018 er for Nvidia eyes only :wee: Tror ikke det finnes alternativ for AMD? Når det var tomt for core17 så sto jo bare kortet mitt i wait-modus....

 

 

Men alle er klar over at det er umulig å få 8018 i Linux? Skjønner at noen heller vil sitte i Windows, men i tilfelle noen gledelig vil bruke Linux for å unngå 8018, så er det en mulighet altså!

 

 

Forøvrig syntes jeg det er idiotisk å legge ut nytt prosjekt (det var riktignok fortsettelse av gammelt prosjekt slik jeg forstod det) med core15 når det noen uker (?) i forveien ble annonsert at det ikke ville komme flere core15 (eller core16) prosjekter.... En sånn uttalelse vil jo gjøre at folk handler deretter, og går gjerne i innkjøp av flere kort nettopp pga core17 gir mye valutta for pengene. Det er jo tross alt poeng vi får igjen for å ofre/donere tid og penger på prosjektet, og da vil vi ha mest mulig igjen for det og. Her burde Pande sittet ned foten og sagt, desverre det er slutt. Sett opp core17 i stedet. Men så er jo Pande-labben bare interessert i vitenskapen, eller det virker av og til som de behandler donorene som man benhandler sin Workstation...

 

Men, håper folk prøver å ikke hisse seg altfor mye opp over core15. Det er tross alt vitenskap i det nye prosjektet, og det bør være interessant for Stanford å fullføre dette. Ellers hadde vel P8018 aldri blitt lansert!? Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor ikke de kan justere poengene på dette prosjektet for å gjøre det mer attraktivt....... De hadde jo QRB på et tidligere core15 prosjekt? Så hvorfor ikke bare innføre det på P8018?

 

Shit au, vi får håpe dette var det siste nye prosjektet med core15! Det er iallefall flere core17 på vei! (P9404, P8902, P9300)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...