Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg finner heller ikke brukernavnet mitt på de sidene. Men det er vel i orden, får vi håpe... Kommer nok.

Fært som pc-en bråker for tida, da! :confused:

:p

Endret av I.A.G.
Skrevet
null forskjell i støy på mine 2 maskiner!

6148801[/snapback]

Det er bare litt uvant at prosessorvifta går for fullt hele tiden. :p

Det bråker ikke plagsomt mye, men mer enn før...

Skrevet
Eneste hos meg er at cputempen er gått fra 35 -> 52 grader :p Begynner å bli varmt hær.. :p

6148840[/snapback]

Litt OT: Hva er det du bruker til å måle tempen til CPU-en? (Bare nysjerrig... :p )

Skrevet (endret)
Bruker AI Booster greia... :p Å får samme tempen på Everest også.. :) TRENGER NY KJØLER! :p

6148898[/snapback]

Har du en link?

(Men så er det nok OT...)

EDIT: Takker! ;)

Endret av I.A.G.
Skrevet
Bruker AI Booster greia... :p Å får samme tempen på Everest også.. :) TRENGER NY KJØLER! :p

6148898[/snapback]

Har du en link?

(Men så er det nok OT...)

6149132[/snapback]

Link

Skrevet
Huff, sommeren er ikke bra for foldinga. Har måttet avslutte foldinga(midlertidig) pga. varmen her :(

6149474[/snapback]

pff bare sett til 50% eller noe! hva er tempen din?

Skrevet
Huff, sommeren er ikke bra for foldinga. Har måttet avslutte foldinga(midlertidig) pga. varmen her :(

6149474[/snapback]

6149772[/snapback]

Hvordan justerer man til 50% ?

Skrevet (endret)

6149474[/snapback]

6149772[/snapback]

Hvordan justerer man til 50% ?

6149898[/snapback]

Kjør programmet for å konfigurere (c:\Folding\FAH504-Console.exe -configonly), velg "yes" når du kommer til "Change advanced options", og velg et prosentantall (f.eks. 50) når du kommer til "CPU usage requested". ;)

Endret av I.A.G.
Skrevet (endret)
62C på det værste. Kjørte allerede på 75% Kabinettet står helt ribba her nå, og jeg kjører 55C idle :cry: Endret av Tordenflesk
Skrevet
62C på det værste. Kjørte allerede på 75% Kabinettet står helt ribba her nå, og jeg kjører 55C idle :cry:

6150333[/snapback]

Løsning: ny kjøler.

Skrevet

Alt dette folding opplegget er egentlig et dårlig skjult plott for å øke vannkjølingssalget til nettbutikkene. Og nei, jeg vil ikke ut med hva de betalte oss. :p

Skrevet
Ok. Må jeg restarte før disse endringene blir tatt i bruk ?

6149988[/snapback]

Kan godt hende. Sjekk i Oppgavebehandling hvor mye ressurser den bruker, så finner du fort ut om den har tatt i bruk endringene eller ikke. ;)

Skrevet (endret)
Socket A-kjøler som klarer å kjøle Athlon XP 2500+ @3500+ 1,875V er ikke akkurat lett å få tak i. nei, min MIST Frostbite C har klart seg i 2 år(?) nå, og klarer nok mange til. Tror jeg løst problemet. Var en eller annen gjøk her som hadde skrudd opp en av panelovna på max :roll: Endret av Tordenflesk
Skrevet
Socket A-kjøler som klarer å kjøle Athlon XP 2500+ @3500+ 1,875V er ikke akkurat lett å få tak i. Tror jeg løst problemet. Var en eller annen gjøk her som hadde skrupp opp en av panelovna på max :roll:

6150942[/snapback]

Skytche Ninja med en ok 120mm vifte klarer vel biffen ? Hadde en XP 2500+ @ 2655mhz, som aldri var over 55grader load. Var vel oppi 2V på den :p Brukte en Thermaltake Volcano 12 på ca 3000rpm.. (litt lyd men ikke altfor ille :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...