Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det tar noen timer å folde en wu. kansje du har fått ett par feite. noen kan ta ett par dager. og det tar som regel en stund etter at wuene er sendt inn før de kommer opp på statsen! sjekk loggen hvor langt du er kommet!

6109715[/snapback]

Ah ok. Ja, den står vel på 50% nå så det er nok en av de "feite". Får vente en stund til da. :p

Lenke til kommentar

:dribble: Tenkte at mange ville være intressert i dette!

Bildet med mine stats

:love:

http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=aeinstein&t=37651

 

Det er en måte å vise sine egne og HW.nos sine stats hvor du, vil når du vil. :thumbup:

 

Her kan du lese mer om konfigureringen av farger, bakgrunnsbilder og flere ting.

 

Enkelt å legge på hjemmesida, i en skrytepost, IKKE i signatur(les retningslinjer) eller hvor du måtte ville ha det :D.

 

Håper det hjelper noen på enkelheten av å vise poengene deres! (Ikke mer Electron Microscope på meg nei ;) ... bortsett fra til "feilsøking da :p )

 

PS. Når jeg skulle post så ville ikke bildet legges i posten siden det er dynamisk :(

Lenke til kommentar

Hex code farger er ikke annet enn RGB.

De to første tallene er Rødtonen. I 256 steg fra Fra 00 til og med FF.

FF0000 er dermed helt rødt. A20000 er ganske rødt og 000000 er helt sort.

De to midterste tallene er grønt og de to siste er blått.

 

HEX tallsystemer er et 16-tallsystem, der hver tallplassering går fra 0-9 videre gjennom A, B, C, D, E og F. Dette gir 16 tall pr. tallplass.

16*16 = 256 pr. farge eller

256*256*256 = 16.777.216 farger tilsammen = 24bit fargedybde.

 

QED

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar

Nå har jeg folda i nesten to dager, fortsatt 0 poeng. Men navnet mitt ligger i statsen nå.

 

Er det noe spesielt jeg må huske på å gjøre når jeg kjører to instancer av f@h? Er litt redd for at begge kanskje arbeider med akkurat det samme.

Lenke til kommentar
har du sendt inn noen wu? eller holder de på med de enda? 2 dager er ikke uvanlig det!

 

har du lest artikkelen som hardware nylig la ut?

og anbefaler viskelig å legge det inn som en prosess.

6127025[/snapback]

Det tror jeg da at jeg har gjort? Leste gjennom første posten i tråden og brukte fire daemon til å legge til to prosesser. Men hvis det finnes en enklere måte å gjøre dette på uten en "mellom-mann" så hadde jo det vært fint. Jeg har faktisk sent inn en wu, men det står som sagt fortsatt 0 på statsen.

Lenke til kommentar

Hvilken liste da? Den til Extreme OC? Om du sjekker databasen til Standford i stedet, under donators, så vil den være raskere oppdatert.

 

Jeg har faktisk merket et par ganger at jeg ikke blir akkreditert de wu'ene jeg er ferdig med, men det har bare skjedd to eller tre ganger, så inge big deal. Det kommer nok snart opp. Sjekk på loggen din at de jobber, du skal ha to tekstfiler med log. Der sjekker du også at du har riktig lagnavn, og riktig nick.

Lenke til kommentar

Dette her virker som en flott greie. Har akkurat installert programmet. Jeg har bare et lite spørsmål, og ja jeg vet at det sikkert står ett eller annet sted i denne posten, men det er 120 sider: Hvordan sjekker jeg hvor langt den har kommet med en WU, og hvor kan jeg finne ut hvor mange jeg sendt inn?

Lenke til kommentar
Dette her virker som en flott greie. Har akkurat installert programmet. Jeg har bare et lite spørsmål, og ja jeg vet at det sikkert står ett eller annet sted i denne posten, men det er 120 sider: Hvordan sjekker jeg hvor langt den har kommet med en WU, og hvor kan jeg finne ut hvor mange jeg sendt inn?

6127907[/snapback]

For å sjekke hvor langt den har kommet enten

1: Se i fila som heter FAHlog.txt i mappen du installerte programmet i

eller

2: Installer electron microscope etter "bruksanvisningen" her

 

Hvor mange du har sendt inn:

Gå inn her og søk etter brukernavnet ditt i boksen til venstre på siden. Trykk på brukernavnet ditt og se under der det står WU's total.

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar

Ok, takker. Skal se om jeg ikke kan la pc'en stå på 24/7 en stund fremover. In the name of science!

 

EDIT: Jeg kalte meg 0+ etter blodtypen min, og når jeg prøver å søke etter navnet mitt kommer det opp at "Search must be at least 3 characters in length!" Tabbe! :p

Endret av Corn Flakes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...