-alias- Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ja det er det. jeg forstår alias at han ble hekta på PPD jaget. Men jeg skal IKKE sette opp flere maskiner. Si ikke det, bare vet til du får lyst til å nå 2 mill PPD. Men tilbake til mitt problem, klarer dere å se hvor feilen kan ligge? Endret 3. desember 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Har du restartet alle(2) klientene dine, fjernet passordet. Logg inn i ruterne og finn dette: LAN Computers. Det var den jeg brukte for å legge inn alt, og ja jeg var lei av å ikke få det til. Ruteren min er d-link 655, vurederer å gå til den nye asusen. PS: Har 100/100 Endret 3. desember 2012 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det er ingen ting under LAN Settings hos meg annet enn ip-adressen til routeren og Subnet Mask adressen. Og det er kun ett valg der som kan endres, DNS Relay, skal denne være enablet eller disablet? Ja klienten (ikke Linux boksene) og HFM.NET (og maskinen den er på) er restartet. Flott hvis dere finner ut av det, selv drar jeg og ser Skyfall nå før den blir tatt av plakaten, ha en fin kveld gutter. Endret 3. desember 2012 av -alias- 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ja gjør det alias så kan jeg se en film eller to via netflix.usa.com. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Er oppe i 5. 8057 på rappen nå. Det å kunne kjøre Beta har pushet meg opp på topp 15 produksjon på laget. Er noe jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
thanksforthefish Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Men tilbake til mitt problem, klarer dere å se hvor feilen kan ligge? Hvis du har på firewall, dobbeltsjekk at port 36330 er åpen eller at fahclient har en regel som tillater innkommende tilkoblinger. Evt bare slå av firewall. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som tørr å synsa ka et 9800 kort kan folde? Kan få ett som mellomlegg vist eg selge hd7870 kortet mitt. Det har vel 112 cuda kjerner Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) 9800 GTX+ ligger på rundt 5-6K ppd Har selv foldet med 2 stk. før sommeren. Og det har ikke kommet noe nytt til de (såvidt meg bekjent) (Beta er kun for GTX 400 og nyere) Endret 3. desember 2012 av Snytefant Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som tørr å synsa ka et 9800 kort kan folde? Kan få ett som mellomlegg vist eg selge hd7870 kortet mitt. Det har vel 112 cuda kjerner Har noen som er mye bedre, send meg en pm. Er 460 evga SC. Lenke til kommentar
deac Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Hallais folkens! Fant ut at jeg kunne like gjerne kaste meg på dette. Nettopp installert og starta, er det noe spesielt jeg bør se etter/konfigurere for at det skal bli enda mer effektivt? Se Screenshot: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jepp. det første er, har du pass key? Om du har må du kjøre 10wu før du for ponus poeng. Passkey får du her: http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/getpasskey.py Endret 3. desember 2012 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
deac Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har passkey ja. Har så smått lest litt i starten av tråden, så er temmelig grønn enda. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Så du har nettopp startet folding@home. Okay jeg eller de andre her inne vil hjelpe deg så du kan få ned P8057 på gpuene dine, etter at du har kjørt 10 wuer med passkey. Ps: Glemte en ting velkommen til hardware.no sitt folding@home lag. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Har forsøkt det også, eneste forskjellen er at da kommer meldingen: Inne i Configure på klienten du skal hente resultatet for under "Remote Access". Der har du "IP address restriction". På allow sett: 127.0.0.1 192.168.0.0/24 Da skal alle maskiner på lokalnettet ditt kunne gå inn å hente resultatene for maskinen du satte det på. Samme kan du egentlig sette på "Passwordless IP Address resctriction". Lenke til kommentar
userman Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Er det noen som vet om Kepler gigr mer PPD enn Fermi? Vil en 680 gi mer enn 580? Skal oppgradere PCen min om en stund, så det er greit å vite litt om det. Har søkt, men finner ikke veldig mye... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Slik det er nå, så gir 580 mer ppd enn 680 på 8057 (Mulig på alle wuer?). Men dette er beta-wu, med beta-poeng. Optimaliseringen for Kepler er dårlig, og dette vil mest sannsynlig endre seg når oppdateringer kommer, og QRB kommer for alle GPU-wuer. Så å gi et forslag for kjøp, basert på PPD vil jeg ikke gi nå Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Edit: Endret 4. desember 2012 av War Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ser ut som det blir gtx 580 kort på meg, ska bli godt å få fortgang i plasseringene igjen :-) Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Bare se min post på forrige side, eller ok da skal laste opp bilde på nytt. Sjekk PPD på 590 og 690 ( er da PPD pr core på kortet) 4XX/5XX-kortene som er tingen nå. Nå blir det jo litt feil å sammenligne 8057 vs andre Wuer (762x du har der?) Ser også at ditt 590 yter svært lite, kjører de core 2.25? 690 har rundt 140K ppd pr. kjerne på 8057 Har funnet en safe måte å få til å kjøre både 2.22 og 2.25 samtidig uten at den stopper på "update core". Sånn hvis du vil ha mer ytelse helt gratis. Kjører denne metoden på mine to 460-kort samt på 560-kortet mitt. Ingen problemer med det så langt. Endret 3. desember 2012 av Snytefant Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) 690 har rundt 140K ppd pr. kjerne på 8057 Trudde du sa la 6XX-kortet være som de er? // ingen beta på den nye serien? Vet ikke hvilken core jeg kjører, ble ikke klok på det. Hadde ikke lik mappestruktur som det, du hadde beta og core 15 i samme, jeg hadde de 10 mapper fra hverandre. Endret 4. desember 2012 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå