Gå til innhold

Hva bruker dere til skjæring i kabinetter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digital doc har noen pluss og minus:

 

+: Den har LCD! wee! :D

 

-: Den koster masse :(

-: Den kan ikke styre hastighet, bare av/på

 

EDIT: Det optimale hadde vel vært DigiDoc + en viftestyring (f.eks. denne).

 

Vet at det er noen på forumet som har det og er fornøyde, men det blir litt overkill med tanke på pris etter min smak.

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

hehe akkuratt den jeg så på og hadde egentlig posta selv,bra den! men da trenger jeg også temperatur måler (ved siden av eventuelt) fordi jeg har ingen temp sensorer i dellen min... noen som vet hvor jeg kan kjøpe temp måler til pcen med display ?

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
hehe akkuratt den jeg så på og hadde egentlig posta selv,bra den! men da trenger jeg også temperatur måler (ved siden av eventuelt) fordi jeg har ingen temp sensorer i dellen min... noen som vet hvor jeg kan kjøpe temp måler til pcen med display ?

microplex.no, har du sett etter selv eller gidder du ikke? Må bare spørre.

Lenke til kommentar
hehe akkuratt den jeg så på og hadde egentlig posta selv,bra den! men da trenger jeg også temperatur måler (ved siden av eventuelt) fordi jeg har ingen temp sensorer i dellen min... noen som vet hvor jeg kan kjøpe temp måler til pcen med display ?

microplex.no, har du sett etter selv eller gidder du ikke? Må bare spørre.

har sett gjennom hele microplex jeg, finner ingen temp målere, bare på noen av viftestyringene.

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
Hmm... hvis du har en Dell-PC så trenger du vel strent tatt ikke temp.-måler heller?

Ferdigpcer skal vel være ganske vanskelige å klokke...

 

EDIT: Sjekka litt på microplex... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK dette du mente knutern_?

skal ikke klokke, skal bytte kabinett(IKKE ferdigmodda, vil modde selv) og kjøpe nytt grafikk kort når sommerferien starter, og er det ikke kjekt med måler a når jeg skal styre viftene?:p

 

og er dette et godt kabinett? som jeg kan modde med altså, har dere noen andre forslag? (helst svart og må ha sidedør, ikke vindu) og koste rundt 500 (hvis d er med strømforsyning så kan d koste mer)

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
Hmm... hvis du har en Dell-PC så trenger du vel strent tatt ikke temp.-måler heller?

Ferdigpcer skal vel være ganske vanskelige å klokke...

 

EDIT: Sjekka litt på microplex... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK dette du mente knutern_?

skal ikke klokke, skal bytte kabinett(IKKE ferdigmodda, vil modde selv) og kjøpe nytt grafikk kort når sommerferien starter, og er det ikke kjekt med måler a når jeg skal styre viftene?:p

 

og er dette et godt kabinett? som jeg kan modde med altså, har dere noen andre forslag? (helst svart og må ha sidedør, ikke vindu) og koste rundt 500 (hvis d er med strømforsyning så kan d koste mer)

Jeg lagde temperaturstyring på skolen... det funka som f.. :D Men blir kanskje verre i dette tilfellet.. :roll:

Men Q-Tec? :scared: NEI!

Her Har du et helt greit kabinett... koster litt mer enn 500... men er jo med PSU da ;)

Lenke til kommentar
Hmm... hvis du har en Dell-PC så trenger du vel strent tatt ikke temp.-måler heller?

Ferdigpcer skal vel være ganske vanskelige å klokke...

 

EDIT: Sjekka litt på microplex... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK dette du mente knutern_?

Ja noe sånt ja, det er jo flere der men i prisnsippet var det noe slikt jeg tenkte på.

på den så er d for få for kabinettviftene

Lenke til kommentar
Hmm... hvis du har en Dell-PC så trenger du vel strent tatt ikke temp.-måler heller?

Ferdigpcer skal vel være ganske vanskelige å klokke...

 

EDIT: Sjekka litt på microplex... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK dette du mente knutern_?

skal ikke klokke, skal bytte kabinett(IKKE ferdigmodda, vil modde selv) og kjøpe nytt grafikk kort når sommerferien starter, og er det ikke kjekt med måler a når jeg skal styre viftene?:p

 

og er dette et godt kabinett? som jeg kan modde med altså, har dere noen andre forslag? (helst svart og må ha sidedør, ikke vindu) og koste rundt 500 (hvis d er med strømforsyning så kan d koste mer)

Jeg lagde temperaturstyring på skolen... det funka som f.. :D Men blir kanskje verre i dette tilfellet.. :roll:

Men Q-Tec? :scared: NEI!

Her Har du et helt greit kabinett... koster litt mer enn 500... men er jo med PSU da ;)

hehe ok men burde jeg heller velge big tower istedenfor miditower?

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
hehe ok men burde jeg heller velge big tower istedenfor miditower?

Tja... hvorfor det? :roll: Du foreslo q-tec selv, så jeg regner med du ikke trenger så allverden med plass... big-tower kjøper du viss du trenger det!

Endret av ok2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...