Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av ADSL levrandør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken ADSL levrandør er kurrant ??

Telenor utgår, pga 1 Gb limit...

Du kan få Telenor 2048/256 for 494,- kr i måneden. Du må riktignok melde deg inn i et borettslag for å få denne prisen, men ALLE kan få den, ikke bare boende medlemmer, og du får alltid fri etablering. Hint: Kontingent i Drammen boligbyggelag er 100,- kr i året. Jeg meldte meg inn der og bor i Oslo.

 

- gumbie

Lenke til kommentar

Bor du i Oslo, Kristiansand eller Bergen har du muligens tilgang til ekte bredbånd, altså via fiber. BBF i Oslo, BKK i Bergen og i Kristiansand husker jeg ikke helt...

 

Ellers har jeg hatt NGT og de er ekstremt gode, hadde aldri noen problemer der.

 

Har Avidi (kabel) nå, det er noe herk!)

Lenke til kommentar

Sperra er aldeles ikke borte. Greit nok, det koster ingenting å kjøpe 5 ekstra GB når du har brukt opp kvoten, men du må alikevel fylle på slik det var da sperren fortsatt var der. Dette, pluss at du MÅ ringe opp hver gang slik det er med dial-up, er en grunn til at jeg aldri i livet ville hatt møkka i mitt hus.

 

Gå heller for Nextgentel.

Lenke til kommentar
Bor du i Oslo, Kristiansand eller Bergen har du muligens tilgang til ekte bredbånd, altså via fiber. BBF i Oslo, BKK i Bergen og i Kristiansand husker jeg ikke helt...

 

Ellers har jeg hatt NGT og de er ekstremt gode, hadde aldri noen problemer der.

 

Har Avidi (kabel) nå, det er noe herk!)

Legg til LYSE ï Stavanger da, er riktignok under utbygging men satser på at dem kommer der jeg bor om ikke så lange til...har alt tegnet kontrakt da...

 

Har for øyeblikket 1600/512 fra NGT...fungerer fint det, men kundeservicen er jo ikke noe å skryte så masse over da. Litt irriterende hvis du får et problem må du sitte å vente i 20-30 min før du får prate med noen. Så telenor har nok definitivt bedre kundeservice, men igjen 256 linje ut som på flere av telnor sine linjer er altfor lite. Jeg mener det er litt for lite med 512 ut linje.

Lenke til kommentar
Sperra er aldeles ikke borte. Greit nok, det koster ingenting å kjøpe 5 ekstra GB når du har brukt opp kvoten, men du må alikevel fylle på slik det var da sperren fortsatt var der. Dette, pluss at du MÅ ringe opp hver gang slik det er med dial-up, er en grunn til at jeg aldri i livet ville hatt møkka i mitt hus.

 

Gå heller for Nextgentel.

Denne forsvinner også innen kort tid.. helt fritt, ingen påfyll

Lenke til kommentar
Hvilken ADSL levrandør er kurrant ??

Telenor utgår, pga 1 Gb limit...

Du kan få Telenor 2048/256 for 494,- kr i måneden. Du må riktignok melde deg inn i et borettslag for å få denne prisen, men ALLE kan få den, ikke bare boende medlemmer, og du får alltid fri etablering. Hint: Kontingent i Drammen boligbyggelag er 100,- kr i året. Jeg meldte meg inn der og bor i Oslo.

 

- gumbie

Lønner seg på lang sikt. Men på kort sikt så er det ikke mye å spare..

Koster 350 kroner å bli medlem deretter 100 kroner pr år.

Besparelsen årlig er (704 kbs) 204 Kroner, (1024 kbs) 540 kroner, (2048 kbs) 660 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...