Gå til innhold

Smurfs Mohaa Clan søker rekrutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke mye til for å se forkortelsen MOHAA i både tittel og i selve teksten.

 

M Medal

O Of

H Honor

A Allied

A Assault

 

Medal of Honor: Allied Assault er det jeg sitter igjen med. Men er enig at folk kan slutte å bruke alle disse forkortelsene. Er veldig irriterende for folk som ikke kan disse.

;)

Lenke til kommentar

Vil bli med jeg :D har spilt en ganske så god stund nå , og vært med i de fleste clanene i Mohaa ... men jeg spiller i 1.00 versjon .. gjør det noe? Jeg spiller vanligvis på servere som er bra som f.eks BOW shejla , RDK , RDS , TfF (ok ikke så bra men men ..)

 

og jeg kaller meg RaMBa,,, :hmm:

 

eh, hva er CB? jeg spiller bare via Gamespy og på servere jeg finner der ...... :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil bli med jeg :D har spilt en ganske så god stund nå , og vært med i de fleste clanene i Mohaa ... men jeg spiller i 1.00 versjon .. gjør det noe? Jeg spiller vanligvis på servere som er bra som f.eks BOW shejla , RDK , RDS , TfF (ok ikke så bra men men ..)

 

og jeg kaller meg RaMBa,,, :hmm:

 

eh, hva er CB? jeg spiller bare via Gamespy og på servere jeg finner der ...... :thumbup:

Tror du bør oppdarere versjonen din gett. På 99% av serverne man finner vil man trenge 1.11. Dessuten, last ned All-Seeing Eye, GameSpy er no dritt. ;)

 

-Warsheep

Lenke til kommentar

Sorry for forkortelsen, men jeg regnet med at de som spilte medal of honour allied assault skjønte fortkortelsen, og det er jo det som er viktigst.

 

Rambstix.: du må ha 1.11 for å være med i smurfs...Det er egentlig ikke så store forskjeller med å spille 1.11 versjonen....

 

 

EDIT: Cb = Clanbase er en side hvor klaner i drøssevis av spill kan utforde og spille mot andre klaner, så blir de forskjellige klanene rangert i en tabell hvor de med høyest poengsum ligger på topp - Clanbase

Endret av <jhs>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...