Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl fra Catch? verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fornøyd jeg.....linja har holdt seg oppe i månedsvis nå, uten at jeg har opplevd nedetid.

 

Hastigheten er bra..og ellers få problemer utenom selve oppkoblinga ( ble mye surr, og måtte vente leeeenge!! ).

 

Så sats på dem, hvis de er de eneste som kan levere ( samme problem som meg )

Lenke til kommentar

For øyeblikket har de også kraftig reduserte priser for folk som nytegner. Dessverre får ikke eksisterende kunder dra nytte av dette, men via mailer jeg vel mer eller mindre blitt lovet senkede ordinære priser etter at sommekampanjen er over. Linja i seg selv er jeg svært fornøyd med, og supporten er også god både med tanke på responstid og teknisk kvalitet.

Lenke til kommentar

Alle isp'er har problemer med linjer og produkt til kunder fra tid til annen. Men etter mine erfaringer, gjør Catch alt som er mulig for å gjøre kunden fornøyd med sitt xdsl produkt.

 

Jeg har den seneste tid, hatt en del problemer med at linja faller ut og restart av modem er eneste løsning. Nå har jeg skiftet modem 3 ganger, det har blitt sendt en montør til sentralen, som fikset litt på koblingene. Det var irr på kobberlinjen min, som medførte til dårlig kontakt. Men dessverre har ikke problemet tatt ende.

 

Supporten har vært ypperlig gjennom disse 4 ukene jeg har slitt med problemet, og personene på andre siden har vært meget service innstilte. De er blide og gjør alt i deres hender for å løse mitt problem. Catch har også en mer personlig support, og jeg kan love deg, det er lettere å forholde seg til få personer enn veldig mange. Løpet av denne tidsperioden har jeg kun holdt meg til maks 3 personer. De kjenner saken min ut og inn og vet hva som må gjøres videre. Sparer mye tid på slikt.

 

Jeg har ikke enda møtt på en ublid person på andre siden av røret. Jeg er klar over at god support fører til blid kunde, men jeg synes at Catch gjør det lille ekstra slik at kunden skal føle seg fornøyd med sitt produkt og support, hvis det skulle dukke opp problemer.

 

Ellers er jeg meget fornøyd med linja, når den er oppe å kjører. Håper også at de finner en løsning på mitt problem. Litt kjedelig å restarte modem hver eneste dag for 4 uker.

Lenke til kommentar
Setter pris på dere som har svart :) hehe, men noen må vel også ha dårlige erfaringer?

ADSL fra catch e greit, sitte selv på 1300/384 linje hjemme..

men vi hadde SDSL og fastlinje fra dem på jobb, men ikke lengre, var for mye rot.

Lenke til kommentar

Har selv hatt Catch i over 2 år nå..

Må si meg meget fornøyd, ingen som kan sammenlignes når det kommer til ping tider. (Spesiellt ikke når det gjelder SHDSL linjene).

 

Har selv aldri opplevd nedetid.

 

Hadde problemer med ubrukelig ping i ca 2 måneder, men fikk faktisk trekt fra så jeg ikke betalte noe for disse 2 månedene.. :)

 

Tror nok Catch er det beste og mest stabile ISP i norge. (Men dessverre ikke den billigste).

Lenke til kommentar

vet ikke hvordan det er med adsl.. men vi har også catch på arbejd og det er for mye rot så vi bytter..

 

De satte for eks grensen til sdsl fra sentralen ALTFOR høy så vi hadde store problemmer med et sted som var uten nettverk i en måned :cry:

 

Selve linjen er MEGET sjeldent nede

 

Løsningen var og sette ned hastigheten. Men vi fikk ikke det billigere : :mad:

Lenke til kommentar
WaRFaiR - Siden du har brukt både SDSL og ADSL, er det stor forskjell på ping tidene på disse?

Vurderer å gå over til ADSL med disse nye prisene, bruker her har gått så mye ned at jeg ikke trenger SDSL lenger :)

For å være helt ærlig har jeg aldri benyttet SDSL sambandene til gaming, de har stort sett vært dedikert til FTP. Men sålenge ut-trafikken er lav eller ingen, våger jeg å tro at pingtiden er tilsvarende for begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...