End-re Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 (endret) HJELP! Når jeg går inn i bios står det "press del for start av flash recovery" Det går ikka ann å trykke noe anne enn del for starting av flashing og Esc for exit... Jeg vet ikke hva flashing av bios er så jeg ville spørre før jeg flashet den.... Hva er flashing av bios og er det ikke bra og gjøre det eller? Endret 4. juni 2004 av Kakew
Thorsen Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 flashing av bios er vel det samme som å oppdatere den tror jeg, er det ikke??
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Litt info om hva slags system du har ville sikkert ikke være dumt for å få hjelp . (type hovedkort , eventuelt type maskin med modellnummer hvis den er kjøpt ferdig)
End-re Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 har et msi k8t neo hoved kort...... bygde den selv
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 (endret) Rediger MSI k8T neo inn i topic/Emne tittel . F.eks K8T neo ! Bios problem Så er det bare å vente på at noen med samme kort leser posten din ,som sikkert kan hjelpe deg best . .... Endret 4. juni 2004 av syar2003
DrSpawn Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Det holder vel å starte èn tråd på dette emnet kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå