Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppsigelse hos Tiscali


Anbefalte innlegg

Vil bare informere de av dere som tar helt av nå pga denne tråden med og lese gjennom kontrakten som er ingått med Tiscali veldig nøye. Holdt akkurat på og gå på en real smell selv her nå ;) Vennligst rett meg hvis jeg bæsjer på leggen her:

 

Hvis du sier opp før endt periode må man betale abo. ut den perioden du er bindt. Dvs, du har ikke de "vanlige" 3 månders oppsigelse. Etter endt 12månders periode så er det 3månders oppsigelse. Dvs, enda 3 månder du må betale for. All flytting/oppgradering av abo. fører til ny 12månders bindingstid.

 

 

Si ifra hvis jeg tar helt feil her, vil veldig gjerne si opp selv, men har ikke råd til og betale 4 tusen kroner for en linje jeg da ikke har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du sier opp før endt periode må man betale abo. ut den perioden du er bindt. Dvs, du har ikke de "vanlige" 3 månders oppsigelse.

Tror det er slik det virker:

 

Hvis du sier opp f.eks 3 mnd. før bindingtiden utløper, altså etter 9 mnd. vil kundeforholdet var i 12 mnd.

 

Hvis du sier opp 1 mnd. før bindingstiden utløper vil abonnementet var i 14 mnd.

 

Sier du opp etter bindingstidens utløp er det 3 mnd. fra oppsigelsesdato

 

Ønsker du å avslutte før bindingstidens utløp (12 mnd) må du betale en ekstra sumt

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke noe problem i det. Alternativet skulle jo være og betale det du har spart på lavere mnd kostnader og lavere installasjon som somregel er årsaken til at folk binder seg. Det er jo klart at de vil ha noe igjen for å "sponse" folk - de leker jo ikke butikk.

 

Andre operatører har vel klausulen om at du må betale differansen mellom løpende abb +installasjon og det du har betalt + 3mnd oppsigelse. Er ening at dette virker mer rimelig en policyen til karene over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...