Gå til innhold

Qtek 2020 eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men som sagt vil du ha PDA med telefon, 2020.

Vil du ha telefon med PDA, P900.

 

Jeg gidder ikke å begynne en diskusjon på hva som er best, jeg så selv på 2020 da jeg skulle kjøpe telefon, men jeg endte opp med P900, mest på grunn av at jeg ikke liker PPC systemet og fortrakk størrelsen på P900, men har du ikke noe imot størrelsen og PPC så er jo 2020 det perfekte valget ;)

Lenke til kommentar

PDA...

Jaja! Hvis en helt vanlig mobil ikke er bra nok så deg om det!

Du arbeider sikkert meget hardt, men mitt poeng består i at hva skal man med en PDA? Rett og slett overdreven luksus! Nei, rent snobberi!

 

Kjøp en billig Nokia, en liten Nille kalkulator, en tv, blokk og blyant, og en gammel Nintendo. Da har du alt sammen som inngår i en PDA, mye, mye billigere enn 6000!!

 

ps. Pro-mobil? I forhold til hva? En amatør-mobil? Det er en telefon! Man ringer med den, det er ikke kjernefysikk!!

Endret av Donnald
Lenke til kommentar

Hva snakker du om?

Mener du seriøst at det ikke er vits i å bruke penger på en PDA så lenge man har "en billig Nokia, en liten Nille kalkulator, en tv, blokk og blyant, og en gammel Nintendo" ;)

 

Det hørtes veldig absurd ut :thumbdown:

 

Da kan man liksågodt si: Hva skal man me teknologi i det hele tatt? på 1800-tallet greide de seg helt fint uten teknologi :nei:

Lenke til kommentar
:wow:

Absolut ikke.

 

Kun snobber ville kjøpe en slik tingst!

Men... kanskje du er en snobb.

 

Nei! Kjøp heller en billig Nokia! En fin gammel en.

Tror ikke du kan kalle han snobb fordi han bruker penger HAN har tjent på ting HAN vil bruke de på.

Det handler jo om hva man vil bruke pengene sine på, kansje en

gammel nokia er greit for deg men han vil nok ha noe mer avansert. kansje har han bruk for de funsjonenen en high-end mobil har i jobben sin. å da kan han vell egentlig kalle de en slags nødvendighet :roll:

Lenke til kommentar

Helt rett, jeg føler ikke at jeg kan bli sett som en snobb bare fordi jeg vil kjøpe en PDA mobil, hadde jeg kjøpt en av de dyre modellene som er designer mobilene.

 

Det vil jeg si er snobb, vi 2020 går under snobb katogorien så er det mange andre en meg som faller ned i den gruppa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...