Gå til innhold

Rippe kopibeskyttet CD


Anbefalte innlegg

Jeg skal rippe RHCP - Greatest Hits over på harddisken, men ettersom CD'en er kopibeskyttet, registrerer ikke Exact Audio Copy de to siste sangene på albumet. Jeg prøvde med iTunes også, men CD'en ble ikke registrert i det hele tatt.

 

Finner det andre programmer jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, det er ikke lov å rippe den over hvis du ikke har kjøpt den selv! men hvis du har kjøpt den selv så må du laste ned et program for det, søk etter noe sånt på download.com

Pølsevev! Slutt å slenge rundt deg med påstander om ting du ikke har peiling på. Se ut av vinduet: Ser det landet du bor i ut som det heter United States of America? Ikke det nei.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en cd-single en gang, som skulle være umulig å rippe. Men det eneste jeg gjorde var å sette den i cd-rom`en, høyreklikke på cd-rommen og velge egenskaper. Der var det et eller annet jeg bare huket av (husker ikke hva), og vips så var det bare å rippe i vei! Er jo ikke sikkert det er sånn ennå, dette er vel snart 1år siden, men er jo verdt et forsøk! :p

Endret av knothing
Lenke til kommentar

var vel den kopissperren der du skrudde av autorun. Dette gjør du ved å holde inn shift når du setter inn platen og vente en stund.

 

Men søk på plata på google så står det sikkert ett sted hvilken beskyttelse det er og da finner du ut hvordan du kan komme rundt den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...