Gå til innhold

knas sa det, og nå er idle over 60c...


Anbefalte innlegg

Om du ikke hadde sagt noe til faren din i det heletatt, hadde du jo sluppet det maset!

 

EDIT: Jeg tror nok det bare kommer til å smelte, og bli røykutvikling - ingen flammer. Er nok ingen overhengende brannfare ved å bruke den...

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med å svi cpu'r, men har svidd et par pscu'r ( hva er vel ikke morsomere en å dytte på bryteren bak? :p)

 

Også klart å svi et par invertere til neonlys, og sisst gang, røykla jeg hele pc'n(skimta noe blått lys fra en av de andre katodene bare...)

 

Åpna sidedøra, og røyken bare fossa ut! :ermm:

 

(hadde lan i kjelleren, og det var strax et par sinte øyne rettet mot meg, da de spillte cs :p )

 

men fra spøk til revolver, tror nok ikke at stasen tar fyr nei.. ;)

Lenke til kommentar

ok, kanskje ikke farlig... men prøv å si det til faren min! har dessuten fått penger til en mobil xp2400 fra itbutikken, sa til moren min at den var dårligere enn den låste xp2800 jeg hadde før :p det er best å snakke med henne, siden hun ikke har peiling :) Så nå er xp2400 og AS5 XL på vei!

Lenke til kommentar
hahah, faren min og er siv.ing i data :yes: , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis  jeg har gjort noe fornuftig... :no:

Hoff... vurdert å få egen pc? Eller går han inn på din pc?

 

Glad fattern ikke gjør sånt eller har skils nokk til å gjøre det. :D

Lenke til kommentar
hahah, faren min og er siv.ing i data :yes: , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis  jeg har gjort noe fornuftig... :no:

Hvordan vet han hvilke porter programmene bruker?

 

Regner med at han sperrer i routeren, liksom.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...