Gå til innhold

Ventrilo hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventrilo er en snakke prog men kos kan eg kople til server eg får bare unable to connect to server når alt er rettig og ka er default channel det vises ner forbi der me skal skrive in passorde når me skal lage nye server og treng eg passord og eller ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å bruke programmet du ha ein server. Om du finner ein public eller skaffer ein sjølv, evt. hoster ein sjølv er det samme, men du må ha ein server og eventuelt eit passord for å bruke det.

Skrevet (endret)
For å bruke programmet du ha ein server. Om du finner ein public eller skaffer ein sjølv, evt. hoster ein sjølv er det samme, men du må ha ein server og eventuelt eit passord for å bruke det.

men ka er visten å bruke Ventrilo når det er innebygd snakke prog på cs

og på Ventrilo trenge

trenge Ventrilo passord eller er det ikke noko server der det ikke er passord

Endret av wilai_yo
Skrevet

1. Skal du bruke ventrilo er det noen som må hoste en server, f.eks gamerservs.

Gameservers har en IP og en port, når du joiner den ventrilo servern får du opp mange rom. Disse rommene er det som regel passord på. Har du ett eget rom så bare skriver du inn passordet så kommer du inn. Når du og flere er innpå samme rommet kan du/dere kommunisere via mikrofon :p

2. Ventrilo er mye bedre en cs talk fordi man hører de som snakker tydelig. Det at noen snakker tydelig er en meget god egenskap når det gjelder gejming :)

Skrevet

Gameservers har en IP og en port, når du joiner den ventrilo servern får du opp mange rom. Disse rommene er det som regel passord på. Har du ett eget rom så bare skriver du inn passordet så kommer du inn. Når du og flere er innpå samme rommet kan du/dere kommunisere via mikrofon :p

2. Ventrilo er mye bedre en cs talk fordi man hører de som snakker tydelig. Det at noen snakker tydelig er en meget god egenskap når det gjelder gejming :)

du eg får bare unable to connect to server

Skrevet

Poenget med VT er for klaner som spiller. Er helt idioti og bruke det når man spiller public med folk man ikke aner hvem er.. Dessuten kan man ikke snakke sammen med micc hvis en har dødd.

Og kvaliteten er 100 ganger bedre med vt..

Skrevet

Da får du ikke connecta til servern.

Enten så er servern nede, ellers så finnes ikke servern i det hele tatt.

Skrevet

Da får du ikke connecta til servern.

Enten så er servern nede, ellers så finnes ikke servern i det hele tatt.

eg søkte på steam og fant en server men kan ikkje kople til den

Skrevet (endret)
Poenget med VT er for klaner som spiller. Er helt idioti  og bruke det når man spiller public med folk man ikke aner hvem er.. Dessuten kan man ikke snakke sammen med micc hvis en har dødd.

Og kvaliteten er 100 ganger bedre med vt..

Vel... Kan være artig hvis du spiller med andre venner på samme serveren og alle er på VT :lol:

Endret av Dingot0m
Skrevet

vel.. hvis du søkte på steam fant du vel en cs-server da.. og ikke en VT-server?

dårlig med VT-servere på steam..

Skrevet

vel.. hvis du søkte på steam fant du vel en cs-server da.. og ikke en VT-server?

dårlig med VT-servere på steam..

Ja.. Jeg vil si det. :p

På IRC kan du sjekke på kanaler som #galskap #clanmatch og diverse andre kanaler om de vil sponse deg med et VT rom.

Da får du en ip og alt sånt. Det er DEN ip'n du skal connecte til :p

Skrevet
LOL hvor dum kan man bli?

14år og ikke enda lært seg å skrive! HVA FAAN gjør du på et forum

Ok, dette forumet tåler ikke hetsing av folk.

Det med skrivefeil kan skje med mange. Poenget med et forum er at man skal prøve å hjelpe folk. Ikke kjefte på folk fordi man har noen skrivefeil.

Skrevet

Det med skrivefeil kan skje med mange. Poenget med et forum er at man skal prøve å hjelpe folk. Ikke kjefte på folk fordi man har noen skrivefeil.

takk for det og eg er ikke særlig god tid derfor skrive eg så fort

Skrevet

takk for det og eg er ikke særlig god tid derfor skrive eg så fort

Selv om du skriver noe kjapt, noe jeg mistenker at 90% at de som poster her gjør, så er det mulig å se over posten din. To setninger krever maksimum 20 sekunder av din tid, og gjør det veldig mye lettere for oss å kunne hjelpe deg med problemet ditt.

Tilbake til det med VT. Dra på #clanmatch eller #needclan.no og spør om noen sponser ventrilo-rom. Hvis noen sier ja, noe jeg antar at det er en ganske stor sannsynlighet for, så vil du få en ip, et portnummer, et eventuelt passord og et romnavn. Da skriver du bare disse i "options" i Ventrilo, så er du ready to go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...