AsconaB Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Kjøpte dette i gammle dager når jeg hadde 200mhz'en. Og tenkte å legge det inn nå. Innstalerte og alt gikk fint. Men når jeg skal kjøre spillet skjer ingenting !!! Maskina grubler litt og cd-rom'en starter også skjer det ikke mere, annet en at cd-rom'en stopper etter en stund. Kjører xp-pro norsk med sp1. Har prøvd kompatibilitetsmodus for win95 og 98, men det samme skjer. Fant ingen patch på ea.com heller for å kjøre under xp. Har samme prob. med GTA2.
AsconaB Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Hmh, så det er ingen som har noen løsning på problemet. Er jo elendig at man ikke kan spille gammle spill i xp....
tor_erik Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Regner med at dere har prøvd å bruke kompabilitetsprogrammet i XP?
Zemeckis Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Regner med at dere har prøvd å bruke kompabilitetsprogrammet i XP? Det har jeg gjort ivertfall.Bildet blir helt svart så tar det noen sek før jeg kommer tilbake til skrivebordet igjen.
AsconaB Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 finnes det et eget program ? Hvor finner jeg det ? Jeg har bare prøvd høyreklikke på fila - egenskaper - kompatibilitet - kompatibilitetsmodus.
RadeOn_83 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis du laster ned den nyeste d3da.dll herifra og overskriver filen d3da.dll som allerede ligger i din NFS3 -katalog, og etter dette kjører 3dsetup\3dsetup.exe fila for å aktivere Direct3d funksjonen i spillet, så bør det fungere.. *håpe på det beste*
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 en slags patch burde hjelpe. www.google.no er din venn!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå