Solemdal Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hei. Når jeg spiller spill, så får jeg noen rare lyder. Jeg tar ut høytalerne og får samma lyd. Har intergrert lydkort sammen med asus hovedkortet mitt (P4S8X-X) Har prøvd å re-installere drivere uten hell. (Dette skjer kun når jeg spiller) -Clixz (Var usikker på hvor jeg skulle poste dette)
Lautsprecher Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hvordan "rare lyder"? Spraking og sånn? da kan du prøve og 'mute' kanaler du ikke bruker i Volumkontroll, og se om det hjelper.
Solemdal Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 Nei, sånne "tu, tu". DOS-aktige lyder. Lydene kommer fra PCen, ikke fra høytalerne, og dette skjer KUN når jeg spiller.
Lautsprecher Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Disable Noe sånt som Sytem speaker i volumkontroll, eller så kan du nappe ut den lille høytaleren som sitter inne i pc'en. Eller bare slutte å trykke flere enn 2 knapper samtidig. Endret 28. mai 2004 av Lautsprecher
johanf Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Eller bare slutte å trykke flere enn 2 knapper samtidig. Jupp, jeg ville heller skaffa et annet tastatur eller slutta å trykke på flere enn 2 taster samtidig. Det er nok bedre enn å nappe ut høyttaleren. _ johanf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå