Stor Oddnoga Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Jeg pleier som regel å velge den fargen som står i stil til resten av utstyret. Alt jeg har er sort og sølv, derfor har jeg sort musmatte.
schmelck.no Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 den du liker best..... Ja. Kan vel ikke bli særlig vanskligere enn det!
PapstSkalle Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hvis ikke dette var en underlig spøk tror jeg det må være det mest alvorlige eksemplet på beslutningsvegring jeg noensinne har sett...
Windoge Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hva er poenget i å spørre oss om hvilken farge du skal velge?
tyldum Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Tenker sikkert på om det er noen farger som skaper trøbbel med optisk mus? I så fall, nei
dansve Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Tenker sikkert på om det er noen farger som skaper trøbbel med optisk mus?I så fall, nei THX, akkurat det svaret jeg letet etter;) thx
Orjanp Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hvis det var svaret du var ute etter, hva tror du spørsmålet burde vært
abcosv Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Har MX510, fikk min Func1030 i posten igår, ingen problemer i det hele tatt med den optiske sensoren Meen, noe jeg har hørt fra andre, er at med trådløs mus, er det et poeng å ha en musmatte som er så lys som mulig, da dette bruker mindre av batteriet.. Dette er bare rykter, vet ikke om det har noen grunnlag i virkeligheten...
Windoge Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Tenker sikkert på om det er noen farger som skaper trøbbel med optisk mus?I så fall, nei Verken emne eller tekst sier noe om det, så da er det vel kanskje en ide å nevne det.
mrOwnage Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Det ville vel vært en smule rart om de som lagde func hadde laget matta i en farge som ikke hadde fungert med optiske mus.. Unødvendig post spør du meg,mer mangel på besluttsomhet har jeg aldri sett..
Cain_85 Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 ettersom jeg ofte bare ender opp med å stirre på den fantastiske musematta mi når jeg spiller spill på PC'en så er det viktig at det er en farge som er fin
Villmink Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 For å sitere "Gompedyre" da det var snakk om rød eller blå mobiltelefon: Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega? Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden. Spørsmål 1: Hva slags ord liker du best av de under? A: BLÅ B: RØD Tell antall A- og B-svar. Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon. Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik. 8)
zpitx Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 For å sitere "Gompedyre" da det var snakk om rød eller blå mobiltelefon: Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega? Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden. Spørsmål 1: Hva slags ord liker du best av de under? A: BLÅ B: RØD Tell antall A- og B-svar. Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon. Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik. 8) Her snakker vi om den nye kåsøren i nrk p2 ? For et engasjement ! Kjempe festlig innlegg !
Hoax Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Prøv å bruk et hvitt ark til musematte bare for å se hvor sensitiv den er, klarer den hvitt og svart så klarer den alt. Min MS 4.0 har ihvertfall ingen problemer med den testen, kan bruke nesten hva det skulle være av musematter og farger. Har du glassplate over arket så blir det kaftig redusert respons fra optiske mus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå