Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Hp bærbar?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med denne maskinen:

 

HP zv5112ea

 

Er fullstendig klar over at dette ikke er verdens råeste maskin, men tenker først og fremst på om noen vet noe om støy og batterilevetid. Det er jo en ganske rimelig maskin. Men generelt sett er det vel mye støy fra celeron maskiner, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!!

 

så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter!

 

vel, det er nå min mening!

 

nå har jeg acer, så får vi se hvordan det går....

Lenke til kommentar

Jeg har hatt tre HP laptops, en P4m 1.7, Celeron-M 2.0 og en XP2500.

 

Jeg var fornøyd med alle unntatt maskinen med Celeron CPU. For mye støy, for treg.

 

 

Jeg kikket bare såvidt hos itbutikken.no og fant et rimelig godt alternativ som du kanskje burde vurdere, det ligger i omtrent samme pris, sjekk ut:

 

 

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=66451

 

 

TM 292ELCi / CeleronM-1.3GHz/15.0´XGA/256MB DDR333/ 40GB/DVD-CDRW/LAN+WLAN(11g)/XPHome

 

9196,- Nok. Inkl. mva.

 

En annen spennende maskin:

 

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=34626

 

Targa Traveller XTR - P4-M 1.8 GHz - 14.1" TFT

 

8739,- Nok. Inkl mva.

Lenke til kommentar
hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!!

 

så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter!

Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...)

Lenke til kommentar
hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!!

 

så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!!  gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter!

Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...)

Ikke vær tåpelig...

 

Og joda jeg har erfaring med HP, hadde en HP pavillion ze5244, den tålte en støyt ja, men var som en støvsuger HELE tiden.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt HP zv5112ea i ca 2 uker nå. Viftestøy er det selvfølgelig, men har hørt langt værre. Batterilevetiden er en skam! Mitt batteri varte ca 1 time og 20 minutter...... Er ellers generelt fornøyd med maskinen.

Maskinen er selvfølgelig tung (3.65Kg) og stor, men jeg flytter den stort sett bare mellom stua og datarommet så dette går helt greit for meg.

Vil si at maskinen er et godt kjøp for prisen, men du bør invistere i 256MB ram til siden skjermkortet bruker delt minne.

 

Har du 2000,- mer å bruke på en bærbar, hadde jeg heller sett litt etter en Centrino maskin.

Endret av RansoM
Lenke til kommentar
Har tidligere hatt en Dell Inspiron 8100
PIII 1Ghz
Har vært svært fornøyd meg denne foruten vekt og batterilevetid..

Nå har jeg en Hp nc6000
Pentium M 1,6Ghz.

Denne er meget bra, batterilevetid på 4 timer på orginalbatteriet, ja jeg vet, man kan takke Pentium M/Centrino for dette, men jevnt over er det en meget bra maskin.
Lenke til kommentar
hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!!

 

så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!!  gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter!

Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...)

Ikke vær tåpelig...

 

Og joda jeg har erfaring med HP, hadde en HP pavillion ze5244, den tålte en støyt ja, men var som en støvsuger HELE tiden.

Eg veit at HP er som ein støvsugar og har ikkje eller har ingen planar om å gå til anskaffelse av ei slik maskin. Innlegget mitt var overhovudet ikkje meint som eit forsvar av HP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...