DJ_Dark Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 CygnusX - The Orange Theme 5573278[/snapback] + The Orange Theme (Man With No Name Remix) 5573855[/snapback] Føler det er en som mangler her............. Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice mix) <-- Må få med Ferrys remix
Feh Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg leste i går til min store overraskelse at Cor Fijneman og Mark Norman kommer til Oslo den 18. mars 2006! De skal spille på betong fra kl. 21.30. 18 år. (20 år i house loungen med Luis Molinari) Billettsalget har ikke startet enda, men jeg skal garantert dit (De spiller også forresten i Stavanger den 17. mars, hvor vet jeg ikke) Lastet ned Armin Only DVDen som kom for litt siden den var kul. Så litt musikk: Benjamin R - Cold Passion Benjamin R - Hybrid DT8 Project feat. Andrea Britton - Winter (Gahlen Behr remix) Ferry Corsten - Whatever (Coburn + Marcel Woods + Bellatrax remixer) Lange vs. Mike Kogin - Bermuda (M.I.D.O.R remix) Midor and Six4eight vs. The Cranberries - No need to argue Oliver Prime - I was a Bee (Ambrosia remix) Noel Sanger - Falling through Aava - Replica Gabriel & Dresen feat. Molly Bancroft - Tracking Treasure Down (Alternative Remix) Deep Dish feat. Stevie Nicks - Dreams (Axwell remix) Endret 9. februar 2006 av Feh
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Kan kjøpes/samples finnes her. CD1 01. Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme) 02. Lee Haslam - The Future (Original Mix) 03. Steve Hill vs Nervous - We Are Alive (Alphazone Remix) 04. Carl Nicholson - Devil's Door (Original Mix) 05. Guyver - Persistence (Original Mix) 06. Steve Hill VS Technikal - Strong To Survive 07. Euphony - Euphonism (Original Mix) 08. Colin Barratt - Critical Mass (Original Mix) 09. Steve Hill - Along (Technikal's Tidydigital.com Remix) 10. Jon The Baptist - Earth (Earth Mix) 11. Elegance - Impact (Original Mix) 12. Cloudchaser - Aerodynamic (Alphazone Remix) 13. Bas & Ram - Speed Of Light (Original Mix) 14. Elegance - Intense (Strong Edit) CD2 01. Johnson & Corbett VS Alan M - Ibiza Sun 02. Simplex DSN - Skywalker (XLR Project Remix) 03. Zor & Key - Andromede (Original Mix) 04. Airborne - Broadcast (Original Mix) 05. Armanja - Memories (Original Mix) 06. Dave 202 - Global Trance (Jesselyn remix) 07. Krister T - Close To End (Original Mix) 08. Cybermasters - Renegade Scorpion (FJ Project Remix) 09. Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) 10. Ralph Novell - Hurricane (Original Mix) 11. Synthesis - Better Off Alone (Original Mix) 12. Alphazone - Flashback (Cloudchaser Remix) 13. DJ U Hey & Minagawa - Survivor (Alphazone Remix) 14. JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix)
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Beste som er laga er jo fra en bruker her fra forumet. "Nyt" :!:
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg leste i går til min store overraskelse at Cor Fijneman og Mark Norman kommer til Oslo den 18. mars 2006! De skal spille på betong fra kl. 21.30. 18 år. (20 år i house loungen med Luis Molinari) Billettsalget har ikke startet enda, men jeg skal garantert dit (De spiller også forresten i Stavanger den 17. mars, hvor vet jeg ikke) 5576331[/snapback] !! Dit må jeg!! Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Enda mer !
ThOms-N Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Anbefaler albumet Resonate 5 - The Brutal Sound Of Hardtrance mixet av ingen ringere enn Alphazone, fylt med bare snadder hardtrance. Kan kjøpes/samples finnes her. 5582284[/snapback] Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du.
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du. Det vet jeg faktisk ikke, men du kan ihvertfall ikke det fra butikken jeg linket til.
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Se her folkens! Endelig!! Mer info kommer senere!!LINK! Endret 10. februar 2006 av DJ_Dark
embark Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ben Johnson - Come 1 (Nick Sentience Remix) BK & Nick Sentience - Flash DJ Spoke - Ignition (Nick Sentience Remix) Nick Sentience & Mark Tyler - Amplify Safri Duo - Played-A-Live (Nick Sentience Remix) Storm - Time To Burn (Nick Sentience Remix) Tech-ish!
Sensurert Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Blank and jones feat. Ella - Mind of the wonderful
Feh Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hørte på resonate 5 hos en kompis istad. Alphazone har virkelig gjort en bra jobb nå Gjennomført bra! Var ikke en eneste sang jeg ikke likte...
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate remix) Fy faen for en genial sang! samt: Talla 2XLC - Come With Me (DJ Scot Project remix)
Alastor Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Var det sånn at denne kunne kjøpes og lastes ned? Har ikke lyst til å vente på pakken ser du. Det vet jeg faktisk ikke, men du kan ihvertfall ikke det fra butikken jeg linket til. 5584282[/snapback] Genialt er ordet - SKITBRA!
Blåbær Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 div trance: Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Connected (Original Mix) Svenson & Gielen ft Jan Johnston - Beachbreeze (Original Vocal Mix) Axel Coon - Close To You Marino Stephano - Eternal Rhapsody Ray Burton feat. Titus - Barock me
Blåbær Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Trance Energy 2006 Spilleliste: Ronald Van Gelderen L.A. Style - James Brown Is Dead (Remix) Armin van Buuren ft Nadia Ali - Who's Watching (Remy & Klinkenberg Remix) Departure Feat. Markus Schulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix) Thrillseekers - By Your Side (Martin Roth Remix) Giuseppe Ottaviani - Linkin People Mode Hookers - Breathe (Sander van Doorn remix) Ferry Corsten - Fire (Flashover Remix) Dogzilla - Without You (Ronald van Gelderen Remix) Ronald van Gelderen - F!lth Cor Fijneman Vs. Mark Norman Around The World in 80 Days Theme Cor Fijneman - Monologue Mark Norman – Zanzibar Cor Fijneman - Banger Mark Norman – Touchdown Solid Haze & Milez - ID Mark Norman - Brasilia Above & Beyond Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life Above & Beyond - Alone Tonight Oceanlab Feat. Justine Suissa - Clear Blue Water (Dub Mix) Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite Deepsky - Ghost Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix) Lange Vs. Gareth Emery - Back On Track Above & Beyond - Can't Sleep Ernesto & Bastian Live Ernesto & Bastian - A Few Seconds After Trancefer Ernesto & Bastian - Darkside Of The Moon (Live vocals by Susane) Ernesto & Bastian - Who's The Starter Armin Van Buuren 01. Arctic Quest - Renaissance [N/A] 02. Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro [Atmoz] 03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix) [Armind] 04. Armin van Buuren - Sail [Armind] 05. Airbase - Escape [intuition Recordings] 06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix) [N/A] 07. Simon Patterson - F16 [Maelstrom Records] 08. Thomas Bronzwaer - Shadow World [Yakuza] 09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix) [N/A] 10. Marcel Woods - Advanced [High Contrast Recordings] 11. Richard Durand - Make Me Scream [Terminal 4 Holland] 12. Peetu S - Bigger Palace [spinnin' Records] 13. Jonas Steur Pres. Propylon - Above [intuition Records?] 14. Armin van Buuren - Communication Part 4 [Armind] 15. Veracocha - Carte Blanche [Positiva] 16. John O'Callaghan - Vendetta [Discover] Johan Gielen 01. Midway - Cobra (Outback Remix) [black Hole Recordings] 02. Sandra Flynn - Rockin [Alphabet City] 03. Marco V - False light (Ton T.B. Remix) [inCharge] 04. Substate - Horizon [spinnin Records] 05. Second Sun - Playground [Vandit] 06. Ronski Speed Feat. Stoneface & Terminal - Incognition [Euphonic Records] 07. Marcel Woods - Advanced (Woods Re-Visited Mix) [be Yourself Music] 08. Lost Tribe - Gamemaster (Mark Sherry 2006 Remix) [Darey Products] 09. Tiesto Pres. Allure - The Loves We Lost [black Hole Recordings] 10. Randy Katana - Play It Louder (Dave 202 Mix) [spinnin Records] 11. Johan Gielen - Magnitude [black Hole Recordings] Johan Gielen Live Johan Gielen - Show Me What You Got Johan Gielen Pres. Ijojs - Physical Overdrive Push Live Push - The Legacy Push - Strange World Push - Universal Nation Marcel Woods Marcel Woods - Cherry Blossom (Intro Mix) Marcel Woods - Advanced (Fabio Stein Remix) Ohm Boys - Down Under (Stoneface & Terminal Remix) Marco V - False Light U2 - Vertigo (Marcel Woods Bootleg) Marcel Woods - Monotone DJ Tiësto - Obsession (Frank Biazzi "Funky Trip" Remix) Scott Project Richard Durand - Make Me Scream DJ Tiesto - Lethal Industry (ZöR & Key Remix) Southside Spinners - Luvstruck Marcel Woods - Advanced (Remix) Scot Project – L (JK Walker Remix) Armada Stage Markus Schulz Dogzilla - Without You (Dub) Departure Feat. Markus Schulz - Without You Near Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision) Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) Marco V - False Light (Danny Olivera Ghost Ryder Mix) BT vs. Sasha feat. Jan Johnston - Remember Magnetic North Shawn Mitiska - My All Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation Remix) Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show Yilmaz Altanhan - Eighties Matthew Dekay Matthew Dekay Vs. The Proluctors - Bad Underworld - Cowgirl (Remix) Paul Woolford - Erotic Discourse Sin Plomo - African Stomper Perry O Neill 01. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (V-Sag Remix) [cdr] 02. Chris Micali - Schiphol [Aurium] 03. Perry O’Neil - Fade Out [Electronic Elements] 04. Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix) [bedrock] 05. Roland Klinkenberg - O-Matic [Electronic Elements] 06. Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down (Group Therapy Remix) [cdr] 07. Prawler - Maracash [Audiotherapy] 08. Pryda - Aftermath [Pryda] 09. Derek Howell - Yah Yah (Remy Remix) [DK] 10. Armin Feat. Nadia Ali - Who Is Watching (Perry O’Neil Remix) [Electronic Elements] 11. Espen & Stian - Risifrutti [Electronic Elements] 12. Micah - Cry A River [baroque] 13. Micah - Mnemosyne [Aurium] 14. Perry O’Neil - Switched [Electronic Elements] Armin van Buuren Vs. Remy & Ronald Klinkenberg Armin Vs. M.I.K.E. - Intruder Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix) Ronald Klinkenberg - Melting Point Vs P-Diddy - Let's Get Ill Armin Vs. M.I.K.E. Pres. Electric Movement - Intruder Armin van Buuren Feat. DJ Remy And Roland Klinkenberg - Bounce Back Derek Howell - Yah Yah (Dj Remy Remix) M.I.K.E Valentino kanzyani – Nueva York Fred Baker Vs. The Keyboard Kids – All Of Us (Keyboard Kids Remix) Cohen Vs. Deluxe – Just Kick (Carl Cox Remix) Mr. Sam Feat. Crash Course In Science – Flying Around Perry O' Neil - Numb Judge Jules Richard Durand - Make Me Scream Hemstock Feat. Jennings - Babylon Lume - Lume (Adam Sheridan Remix) Out Of Grace - Mindblast Johan Gielen Pres. Ijojs - Physical Overdrive (Remix) Madhouse Stage 4 Strings Miller & Fijneman - Mono Dura Mauro Picotto Vs. Camisera - Let Me Show You Lizard (Bootleg) The Police - S.O.S. (Sander van Doorn Remix) Spider Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) Randy Katana Simon Petterson - F16 Katana - Fancy Fair Katana - Tribak Shock Plastikman - Spastik Tiesto - Flight 643 Katana - Play It Louder Katana - In-Silence (Txitxarro Remix?) Scot Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix) DJ Seb B - Mass Noise Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Remix
Feh Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kjipt at det kun er settet til Johan Gielen jeg har greidd å oppdrive på internett Armin, Markus og Perry O'Neill sine sett ser jo konge ut
WonderBjarne Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ferry Corsten skal spille på Sentrum Scene i Oslo, den 16. mai. Så vet dere det!
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kjipt at det kun er settet til Johan Gielen jeg har greidd å oppdrive på internett Armin, Markus og Perry O'Neill sine sett ser jo konge ut 5611082[/snapback] Det er vel den eneste som har blitt lagt ut og... Ingen fler til nå dessverre!
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ferry Corsten skal spille på Sentrum Scene i Oslo, den 16. mai. Så vet dere det! 5612142[/snapback] ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! MEG MÅ DIT! EDIT: Hvorfor står det ikke noe om det på Tour Dates på hjemmesiden hans? En ting til! Det er dagen før 17. mai jo!! Jeg er russ ffs! :| Endret 15. februar 2006 av DJ_Dark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå