Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har en videlse anelse av hvilken låt jeg snakker om nå, hørte den på den lokale drittdiskoen her i pors mens jeg var ganske drita, men jeg syns den var fengende og jævla dansbar. låten var tech-trance, tech-house eller tribal tror jeg, og hadde veldig mange triolfills på bassen + plus at det var en synth som spilte kun hits med den samme chorden hele tiden (litt som arpfiction - dont walk away (m.dekay remix)) ...veldig perkussivt og tribalsk. plutselig dukket det opp et innslag av noe jeg assosierer med den blade-film "fat bass"-låta mitt inni. alt ble litt repetativt på slutten, men jeg syns det var jævla kul. jeg følte den hadde litt av den samme statusen som fedde le grand - put your hands up hadde ute på gølvet når den var populær, bare mye fetere og mer trancy...

 

noen som har peil som kan hjelpe meg? må ha den låta, men husker faen ikke mye fra den kvelden...

 

ok for å oppsummere den hadde nesten bare triol takter som er mest vanlig for tribal-trance, veldig dominert av bass og forskjellige typer synthbasser (blade-bassen, public domain/warp brothers aktig), hadde et litt kommerst preg, jævla groovy...

 

prøvde å lage no similar for å friske opp minnet, men fikk det faen ikke te...husker nesten ikke åssen sangen var. fitte asså...

 

http://www.speedyshare.com/756812837.html

Lenke til kommentar
Dalh pres. Choonhau5 - Untitled Über Choon!

 

Da jeg kom hjem fra en fest i går kveld, var det første jeg gjorde å skru på PCen og fyre i gang Reason (selvfølgelig...). Endte opp med denne låta, som jeg ikke kan huske jeg lagde. Så først idag at det var en ny fil på skrivebordet, som var denne.

 

Siden den ikke er seriøs i det hele tatt og utrolig dårlig, kan jeg jo like gjerne dele den med dere :)

 

Lascodi: Du hadde det gøy på TA i går?

 

forsøk på å disse deadmau5 dette eller?...

Lenke til kommentar

HAHAHAHA...jeg fant jeg fant! først trodde jeg det richard durand med make me scream, men skjønta at det var noe slightly feil her. så googlet jeg bare i ren frustrasjon "r.d. make me scream similar", og det kommer opp en side som heter djdownloads, og make me scream dukker opp sammen et tilfeldig utvalg andre låter i samme genre. så trykker jeg bare på en av labelsene som står oppført bak låtene, som tilfeldigvis ble "reset label", den første jeg klikket på der inne var abel ramos med electro fun som hadde desto mer likhet. deretter søker jeg opp denne på youtube og hva får jeg se, en bootleg med denne låten mashed up med warpbrothers blade-låta.

 

 

og vips der hadde jeg tracken min:) kongelåt...vel...kanskje ikke, jeg var full. tror djen mixa inn enda noe mer da, som gjorde den enda tøffere.

 

http://www.imeem.com/people/ngSubx/music/R...system_bootleg/

 

ikke si at underbevisstheten er noe annet enn genial...jeg var jo helt blackout igår, men noe fikk det med seg likevel...sykt...eller bare sinnsyk flaks

Endret av TheTiestoHater
Lenke til kommentar

Hva syns folket om ISOS7 da?

 

CD1 har ingen ISOSfeel over seg - at all, men det er vel kanksje ikke så rart og forestille seg, mtp det ikke var et år siden han releasa ISOS6. Skulle vente med denne releeasen til han hadde et par godlåter og komme med. Svært skuffet

 

CD2 har jeg ikke hørt så mye på, men det jeg hørte var på ingen måte noe spesielt det heller...

 

Hmm, jeg likte ikke Elements of Life [CD] og heller ikke ISOS7.

Hvem er det som det er noe galt med...? Tiesto eller jeg?

Lenke til kommentar

Det er nok bare Tiësto som tenker profitt (som vanlig). Et par gode låter i begge diskene, men ikke mange som virkelig er ekstraordinære. ISOS 6 var nok noe bedre.

 

Låter som skiller seg ut positivt:

 

Andy Duguid featuring Leah - Wasted

Airbase featuring Floria Ambra - Denial

Tiesto - Driving To Heaven (Mat Zo Remix)

JPL - Whenever I May Find Her (Joni Remix)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...