Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

dette emnet har tatt helt av, og jeg har mistet litt kontrollen jeg. Sweet :thumbup:

Ingenting fryder meg mer enn at trance fans fryder seg og diskuteter en av de mest innflytelses-rike sjangerne innen elektronisk musikk :roll:

 

* Xanitra setter seg tilbake, og lar diskusjonen og anbefalingene utfolde seg fritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry mate, Angerfist er 1 fyr: Danny Masseling.

 

 

Bare gå inn på Angerfist.nl og se :)

Ser det står det på siden, men hver gang jeg ser Angerfist live (på DVD'er etc) er de tre stykker. Som på Masters Of Hardcore VS Hellraiser :ermm:

 

Også når du går inn på Angerfist.nl så ser du tre stk. på bildet :) Skal undersøke dette nærmere...

 

EDIT : aaah, det er bare han som produserer, men han har med seg to til live :) That explains it ;)

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Dj Dark - The Rock redux

 

Laget av meg ... hehe.

var så lei av å ikke ha en trance-versjon av den geniale kjenningsmelodien fra filmen "The Rock" - så jeg tok ibruk godeste Cubase og FLStudio og mekket en selv,

 

Håper den faller i smak :thumbup:

Oi, den var jo bare rå. Digga den. Er du proff eller noe?

 

Men du tok litt feil når du sa at det ikke var noen trance-versjon av "The Rock";

Airbase - The Rock

Lenke til kommentar

M.I.K.E. - Sunrise At Palamos

Plastic Boy - Silver Bath

Push - Till We Meet Again

Marino Stephano - Free Time (R.I.P. :ermm:)

Oudja - Never Tell What You Think

 

Der har du 5 gode bidrag! :thumbup:

 

Skikkelig stemningsfulle låter, fra noen av de beste produsentene. Er ikke uplifting/epic eller hardtrance som mye av det andre som har blitt nevnt, men definitivt noe av det beste trance sjangeren har å by på, IMO!

 

 

Så også at det ble nevnt noe psy litt tilbake, og et av de tøffeste bidragene der må være Etnica - Trip Tonite (Remix)

Lenke til kommentar
Neeei! Ikke slutt å oppdater lista når du er så godt i gang! Jeg skal ta en dag og laste hele lista! Jeg er litt rådløs for tiden på nye trance låter så den tråden her er gull!! :w00t::thumbup:

 

Jeg synes sanger som er remixed av Armin van Bureen er deilig å høre på....

oki da. Skal se hva jeg får tid til i neste uke. Kanskje jeg stikke en tur innom plate kompaniet om de har fått inn noen nye trance CD'er-

Lenke til kommentar
Push - Till We Meet Again

[/pirke-modus] Er det ikke Dutchforce som har den sangen. Push har remixa [/pirke-modus] ;)

Nei, det er en Push låt, altså Push aka Mike Dierickx (tidligere Dirk Dierickx) med "Till We Meet Again"...

 

Har den på vinyl! Ta en titt her

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Vet ikke om system F er nevnt før... Men jeg gjør det nå:

 

system F - Out of the Blue

 

Dette er kanskje den aller beste trance-låta etter min mening! Også mye annet bra som burde vært lista opp, men jeg holder meg til denne ene. Må bare i farten nevne at Daft Punk lager verdens beste musikk :love: (Selv om det ikke er så alt for trancete)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...