Gå til innhold

koffert-mod, slik du aldri har sett før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
[FONT=Geneva][SIZE=1][COLOR=blue]
Ja, man bor da på Fagerholt. ja, i kristiansand. :cool:

Nei, peace-merke ville ei passet bedre enn et jernkors. overhodet ikke og på ingen måte. det er da dog en skam at man kan foreslå noe slikt. :hrm:

det er ikke rar stil, den er kun spesiell. og stor vekt er lagt på estetikk, i motsetning til hva menigmann måtte tro. :hrm:

Jimi Hendrix ville ikke likt kofferten, han var overdrevet solariumsbrun i huden og de har en tendens til å mislike jernkors... ikke vet jeg hvorfor. :hmm:
Lenke til kommentar

hehe, joda, CD-rommen er et riktig monster. ;)

 

håret ble festet med lim, rett og slett.... limpistol - den gode gamle metoden fra grunnskolen funker fortsatt til det meste.

 

vi har tenkt over å lage en barbie-mod med rosa hår vi også, ja. men vi har liksom ikke klart å manne oss opp til å gjøre det enda. det krever sin mann, men vil jo unektelig være særdeles tøft! :cool:

 

lykke til da :thumbup:

Endret av Castor Troy
Lenke til kommentar

ja, vurderte å gjøre det selv faktisk, men brannfaren ville bli for stor :w00t: det tok faktisk fyr inni kassa mi engang.... det blei jævlig røykfylt, skikkelig disko-stemning! :D ... særlig når det gjelder skjermen. limen har jo ikke akkurat gore-tex da. mus er jo meget mye enklere.... skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda... kreativiteten tok vel slutt, eller jeg begynte å tenke i nye baner :ermm: og tastaturet? tja, jeg gidder rett og slett ikke å sitte med saks i ti timer og klippe ut alle småbitene :wallbash: .. dessuten tviler jeg på at det ville sett så veldig bra ut , med mindre du har et svart tastatur da.

:hm:

men lykke til - det er en konge idé!!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Angående tastatur hadde jeg bare tenkt å ha rundt kanten :yes:

Og når det gjelder skjermen så må man bare la være å dekke over luftehullene, ihvertfall i topp :yes:

 

Hvis man er litt nervøs når det gjelder varme så er det jo mulig å installere ei vifte i topp eller noe lignende...

 

Ville sikkert blitt ei behagelig, god og varm mus ;)

Lenke til kommentar
Angående tastatur hadde jeg bare tenkt å ha rundt kanten :yes:

Og når det gjelder skjermen så må man bare la være å dekke over luftehullene, ihvertfall i topp :yes:

 

Hvis man er litt nervøs når det gjelder varme så er det jo mulig å installere ei vifte i topp eller noe lignende...

 

Ville sikkert blitt ei behagelig, god og varm mus ;)

musa tror jeg blir vanskelig med mindre du "trimmer" pelsen. ellers vil den vel bare komme under musa, noe som sikkert kan være irriterende når en spiller

 

men ideen er sikkert mulig, hvis en bare er tålmodig nok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...