Gå til innhold

pris på side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mindre. Maks 100. Inneholder frames og fungerer ikke skikkelig.

Ja, det er sant, men jeg ville tenke på ca. timepris også, og jeg hadde ikke klart å lage det på under en time. Måtte satt meg inn i frames på nytt o.l.

 

Og hva er den login-greien?

Lenke til kommentar

Jeg for min del skulle hatt ganske bra betalt for å bruke den siden. Med den overflod av designere (med varierende dyktighet såklart) som finnes idag duger ikke denne siden.

 

 

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...design+tutorial

 

eller

 

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...design+template

hvis den første var for "vanskelig"...

 

 

Jeg var kanskje litt streng, men alle som har brukt DreamWeaver i 10 minutter kan ikke begynne å ta betalt for å gjøre "webdesign". Det kreves litt erfaring først. Noen har tilogmed brukt et par år av livet sitt og opparbeidet seg en solid studiegjeld for å lære seg dette.

 

 

 

- jørn

Lenke til kommentar

Greit, tråden handler ikke om hvor mye dere vil ha betalt for å surfe på den, men hvor mye trådstarter bør kunne forlange for siden. Vær snille med nye brukere.

 

Plumbe: Velkommen til forumet - ikke ta deg nær av designerne her som er litt for opptatt av sin egen stil noen ganger ;)

 

Siden er ikke up to date teknisk messig, og er litt kjedelig. Den er funksjonell og setter info i fokus, ikke design - noe designerne her ser ut til å glemme enkelte ganger. Siden er, med noe fiksing, salgbar og jeg vil tippe 500,- er max pris. Kommer helt an på kunden nøyaktig hva du kan kreve for siden.

Endret av enden
Lenke til kommentar

Her må jeg nok også si meg enig i det de andre her mener. Dette designet hadde jeg virkelig ikke betalt noe særlig mer enn hundrelappen for, fordi det ser altfor amatøraktig ut, og heller ikke særlig pent (fargekombinasjon)..

 

Lær deg (X)HTML skikkelig, CSS og skaff deg litt erfaring (en hjemmeside er en god start), og kom tilbake da ;)

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
#1 Greit, tråden handler ikke om hvor mye dere vil ha betalt for å surfe på den, men hvor mye trådstarter bør kunne forlange for siden. Vær snille med nye brukere.

 

#2 Plumbe: Velkommen til forumet - ikke ta deg nær av designerne her som er litt for opptatt av sin egen stil noen ganger ;)

 

#3 Den er funksjonell og setter info i fokus, ikke design - noe designerne her ser ut til å glemme enkelte ganger.

#1 Har jeg ikke sett noen nevne noe om ?? Jeg påstår bare at et must for sider som skal selges er f.eks. at den validerer, og litt div. småplukk som andre har nevnt ovenfor.

 

#2 Agreed.

 

#3 Jeg vil ikke påstå at siden er noe særs funksjonell. Hvis en side skal sette info i fokus, kan det allivel være et godt og avansert design; poenget er at grafikken skal være lite plasskrevende og anonym. Den er mer funksjonell enn en del andre sider jeg har sett, men jeg vil påstå at den ikke er noe stjerneeksempel. Hvis man tenker over uttrykket 'funksjonell' vil jeg personlig påstå at det også inneholder elementer som at siden skal nå ut til alle (vekk med frames), og at siden validerer. Jeg ville foretrekke å validere den i xhtml, for så å sette tilbake doctypen før bruk, bare for å få koden bedre utformet og mer riktig semantisk. Sistnevnte punkt sørger for at ALLE brukere som noen sinne kan komme innom siden får samme opplevelse. Det bør helst innbefatte døve/blinde og brukere fra 320x200 til 6000x4000 i oppløsning.

Lenke til kommentar
Siden er ikke up to date teknisk messig, og er litt kjedelig. Den er funksjonell og setter info i fokus, ikke design - noe designerne her ser ut til å glemme enkelte ganger. Siden er, med noe fiksing, salgbar og jeg vil tippe 500,- er max pris. Kommer helt an på kunden nøyaktig hva du kan kreve for siden.

Ikkje for å vere veldig nedbrytande, men det med funksjonalitet vil eg slakte deg litt på...

 

Ka er for eksempel meininga med ramma til venstre?

Menyen har alt for dårlige kontraster..

Om du trykker på noke på menyen nederst på kver underside, vil et nytt rammesett dukke opp inni det første, ikkje bra...

At ei side skal vere funksjonell, betyr ikkje at den ikkje kan sjå bra ut..

 

Til Trådstarter:

Du skal vere velkommen på forumet, men av og til må vi vere harde. Ærlighet varer lengst. Hadde vi skrytt sida di opp til skyene hadde du aldri utvikla et (eventuellt) talent innen webdesign. Alle begynner på bunnen, og må lære - og det er nettopp på den måten du blir flink. Lære, lese og lære. Prøve og feile.

Men, spør oss her på forumet når du står fast, så får du alltids et godt svar eller femti :)

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si. Likte ikke akkurat siden for å være helt ærlig. Beklager.

Men det spørs hvem du selger det til. Selger du det til noen bekjente så ville jeg ikke tatt så mye, helst ingenting. Er ikke så erfaren i området, så jeg vet ikke hva prisene ligger på. Jeg får en kasse pils ++ for denne siden, men det er mest en hyggelig gest. En kamerat av meg fikk ~ 1000 for å ordne litt på en eksisterende side som tilhørte morens firma eller noe sånt. Så konklusjonen er vel at du tar det kunden er villig til å betale, eller det du synes er rett og rimelig. Jeg ville ikke betalt noe særlig for den siden, men så er jeg heller ikke kunden din ;)

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Scrolle i headeren?? Min oppløsning eller  :( ?

 

 

Edit: Litt å fikse på, tja..  Hadde gitt deg ett par tuborg....

bare i din oppløsning ja :p

vær saklig..

 

ville sagt at noe under 400-500. kommer ann på hvor mye du har gjort selv. ha rdu f.eks. laget

- logo

- bildet til venstre.

 

synes forresten av den inventium.no som ligger ute nå er et bedre designmessig alternativ

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...